دمای اصفهان دو درجه سردتر می‌شود/احتمال بارندگی در مناطق غربی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد و از روز یکشنبه در اکثر مناطق استان به وِیژه مناطق غربی و شمالی احتمال بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

حجت‌الله علی عسگریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار تا پایان هفته در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا به ویژه از روز یکشنبه در اکثر مناطق استان به ویژه مناطق غربی و شمالی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست، همچنین در مناطق غرب و جنوب استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۰ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: چوپانان با دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 530686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.