کریمی: از بازیکن ۱۷ ساله در زمین استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: متأسفانه در لحظات پایانی آخرین تمرین هادی محمدی دفاع وسط تیم را از دست دادیم. استفاده از هافبک وسط در پست دفاع وسط نیز کارایی چندانی نداشت و در مجموع جابه‌جایی زیادی در ترکیب داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: پیش از آغاز بازی هم گفتم که هفته اول غیرقابل پیش‌بینی است؛ متأسفانه در لحظات پایانی آخرین تمرین، هادی محمدی، دفاع وسط تیم را از دست دادیم. استفاده از هافبک وسط در پست دفاع وسط نیز کارایی چندانی نداشت و در مجموع جابه‌جایی زیادی در ترکیب داشتیم.

وی افزود: قصد داشتیم بازی را به نیمه دوم بکشانیم و بعد از آن برنامه‌های خود را اجرا کنیم، اما به دلیل جوانی بازیکنان به‌ویژه مدافعان وسط که برای نخستین بار بازی می‌کردند این شرایط بد در نیمه اول به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه مجبور شدیم علی باستانی ۱۷ ساله را وارد زمین کنیم، تصریح کرد: این بازیکن جوان عملکرد بدی نداشت. گل گهر در نیمه اول بهتر بود که دلیلی ندارد نبود بازیکنان را عاملی بر عدم توانمندی حریف بدانیم.

کریمی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم خوب کار کردیم؛ اگر دقت و شانس داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم. امیدوارم با رسیدن بازیکنان‌مان به ویژه مدافعان وسط نتایج بهتری بگیریم. هیچ زمانی برای کار کردن روی بازیکنان جدید خط دفاعی نداشتیم و متأسفانه بازی خارج از خانه بود که مجبور بودیم بلافاصله بعد از تمرین به سیرجان سفر کنیم.

کد خبر 530269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.