صنعت نفت آبادان صفر_ ذوب آهن یک/ دشت سه امتیاز با تعویض طلایی!

گاندوها در دیدار هفته اول لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صنعت نفت آبادان و ذوب آهن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

هفته اول، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن

ورزشگاه: تختی آبادان

تماشاگر: -

گل‌ها: عارف رستمی (دقیقه ۹۱، ذوب آهن).

اخطار: محمد خدابنده لو (دقیقه ۵۱، ذوب آهن)، حامد نور محمدی (دقیقه ۵۶، ذوب آهن)، رضا یزداندوست (دقیقه ۷۶، صنعت نفت آبادان)، امید حامدی فر (دقیقه ۸۴، صنعت نفت آبادان)، امیر حسین صادقی (دقیقه ۸۶، ذوب آهن)، رضا جبیره (دقیقه ۸۶، صنعت نفت آبادان)

اخراج: -

صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمود مطلق زاده (دقیقه ۶۶، فردین یوسفی)، فرزاد جعفری، رضا یزدان دوست، حسن بیت سعید (دقیقه ۷۵، سیدفاخر تهامی)، شروین بزرگ (دقیقه ۷۵، رضا جبیره)، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی، امید خالدی‌، امید حامدی‌فر، میثم تهیدست

سرمربی: علیرضا منصوریان

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر (دقیقه ۷۷، علی خدادادی)، آرمان قاسمی، میلاد جهانی (دقیقه ۶۳، حسین شنانی)، بابا محمدی (دقیقه ۹۳، سید محمد قریشی)، سجاد جعفری، محمد خدابنده‌لو (دقیقه ۷۷، عارف رستمی).

سرمربی: مهدی تارتار

داور: جواد رحیم زاده

شرح بازی:

بازی در نیمه اول از سوی گاندوها طوفانی شروع شد و آنها یک توپ را نیز به تیرک دروازه حریف کوبیدند اما رفته رفته با گذشت دقایق بازی صنعت نفت هم موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم حریف خلق کردند اما در نهایت بازی بدون گل پایان یافت و دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز تیم صنعت نفت آبادان بهتر کار کرد اما سرمربی تیم ذوب آهن تعویض‌هایی را انجام داد و در یکی از تعویض‌های طلایی تارتار عارف رستمی تک گل مهمی را در دقایق پایانی به ثمر رساند و ذوب آهن در هفته اول سه امتیاز مهم را دشت کرد.

شرح گل:

۱-۰( عارف رستمی، ذوب آهن): پاس در عمق شنانی، رستمی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد. این مهاجم با تو سر توپ خود مدافع حریف را از بازی خارج کرد و در نهایت توپ را به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: توپ کات بک که از سمت چپ دروازه صنعت نفت از سوی میلاد جهانی به روی دروازه این تیم صنعت ارسال شد را بابا محمدی به تیرک دروازه زد.

دقیقه ۱۳: ضربه پوریا پورعلی از پست محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: ارسال طالب ریکانی موقعیت حساسی را برای صنعت نفت به وجود آورد که از این توپ کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: پاس شروین بزرگ به بیت سعید رسید و او پس از کنترل توپ اقدام به شوتزنی کرد اما این توپ به مدافع ذوب آهن خورد.

دقیقه ۳۰: شوت ریکانی از روی یک ضربه ایستگاهی به خوبی توسط فرعباسی دفع شد

دقیقه ۴۵: ارسال ابراهیم زاده با ضربه سر خالقی فر همراه شد اما ضربه این مهاجم از کنار دروزاه به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: ضربه با پای چپ طالب ریکانی را فر عباسی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۸: ضربه ایستگاهی طالب ریکانی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۹۱:پاس در عمق شنانی، رستمی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد. این مهاجم با تو سر توپ خود مدافع حریف را از بازی خارج کرد و در نهایت توپ را به گل تبدیل کرد.

کد خبر 530262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.