عباس زاده: سناریوهای احتمالی نظام سلطه پیرامون مرزهای ایران بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی سناریوهای احتمالی نظام سلطه و عوامل منطقه آنها در غرب آسیا و پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش و با حضور مسئولان مربوطه خبر داد.

محمود عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عصر امروز، با حضور کارشناسان و مسئولان نهادهای مطالعاتی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس و مسئولان امور بین‌الملل وزارتخانه‌های ذی‌ربط جلسه مشترک داشت.

وی افزود: در این جلسه سناریوهای احتمالی نظام سلطه و عوامل منطقه آنها در غرب آسیا و پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران بررسی شد. بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، کارگردان و کارگردانی تمام تنش‌ها و ترورها و ناامنی‌های منطقه برای جمهوری اسلامی ایران روشن شده است اهداف آنها، استراتژی و تاکتیک آنها مشخص است. بازی گردانان، بازی گران و بازی خوردگان هم برای ما شناخته شده‌اند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات و محاسبات موجود جمهوری اسلامی ایران از حیث اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی و نظامی قوی‌تر از گذشته دست برتر را داشته است.

کد خبر 530260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.