ابراز علاقه چلسی به جذب وایکینگ دورتموند

درخشش‌های متوالی ستاره نروژی دورتموند آبی‌های لندن را نیز در میان لیست مشتریانش قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، صف مشتریان ارلینگ هالند نروژی آنقدر طولانی شده که حالا می‌شود گفت تقریباً هر باشگاه بزرگی در اروپا دوست دارد او را در ترکیب اصلی خود و در میان ستاره‌هایش ببیند.

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی از جدیدترین افرادی است که تأیید کرده باشگاهش به جذب هالند امیدوار است. باشگاه چلسی در نظر دارد تا با سلسله مذاکرات منظم و منطقی برای جذب هالند تلاش کرده و باشگاه دورتموند را راضی به این انتقال کند.

ارلینگ هالند در دو سال گذشته به عنوان یکی از داغ‌ترین دارایی‌های فوتبال اروپا مطرح شده است. او قبل از اینکه بازی خود را در دورتموند به اوج برساند، در ردبول سالزبورگ به شهرت رسید و با نمایش‌های درخشان خود تبدیل به استعداد برتر فوتبال جهان شد.

این بازیکن نروژی از زمان پیوستنش به دورتموند با ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند/۲۳ میلیون دلار) در ژانویه ۲۰۲۰ در ۶۹ بازی ۷۰ گل به ثمر رسانده است که آمار بسیار درخشانی محسوب می‌شود. او از ارکان اصلی جنگندگی دورتموندی‌ها در دو فصل گذشته بوده و بسیاری از هواداران زنبورها را عاشق سبک بازی خود کرده است.

رئال مادرید، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز با هالند ارتباط دارند اما او هنوز تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد. توخل در حال حاضر تأیید کرده است که چندین بار در طول دوران نه ماهه حضور این مربی در استمفورد بریج صحبت‌هایی در خصوص جذب هالند انجام شده است اما در هر مقطع، ارائه پیشنهاد به او ناممکن و سخت متصور شده. با این حال آبراموویچ به عنوان مدیرعامل باشگاه چلسی آماده است تا پیشنهاد بزرگی را برای جذب هالند ارائه کند.

در پایان، ارلینگ باید خودش تصمیم بگیرد که آینده خود را در کجا می‌بیند. در هر حال حاضر هواداران دورتموند به خاطر حضور این بازیکن بسیار خوشحال هستند اما کسی از آینده خبر ندارد. اینکه چه زمانی هالند تصمیم به ترک دورتموند بگیرد اصلاً مشخص نیست، با این حال مشتریان زیادی پشت در به صف ایستاده‌اند و منتظر کوچک‌ترین اشاره از ارلینگ هستند.

کد خبر 530247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    باید باشگاهی همراهی کند