ایجاد زمین‌های ورزشی روباز بدمینتون در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار زمین‌های ورزشی روباز بدمینتون در پارک زمزم مجاور بلوار شهید میثمی احداث شده است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به زمان‌بر شدن شیوع کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن بسیاری از فعالیت‌های ورزشی، برنامه استراتژیک برای تعطیل نشدن ورزش و تأمین امنیت بهداشتی ورزشگاه‌ها است.

وی افزود: با توجه به ارتباط مطلوب بین شهرداری و هیئت‌های ورزشی، فضای مناسبی در پارک زمزم برای ایجاد زمین روباز ورزشی در نظر گرفته شد تا با فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد ایجاد زمین‌های بدمینتون در این منطقه، خاطرنشان کرد: فضایی در پارک زمزم نزدیک به بلوار شهید میثمی برای ایجاد زمین‌های ورزشی روباز و برگزاری مراسم‌های فرهنگی روباز در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: سه زمین کورت بدمینتون کنار هر کدام به ابعاد ۱۰*۶ سانت در ۴۰*۱۳ سانت با حاشیه امن در پارک زمزم طراحی و پس از اتمام زیرسازی در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ البته رایزنی با هیأت بدمینتون انجام شده تا مباحث آموزش رایگان و همگانی را به شهروندان انجام دهند.

کد خبر 530118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.