دعوای کلوپ و سیمئونه در شب تراژیک واندا

سرمربی دو تیم اتلتیکو مادرید و لیورپول پس از پایان مسابقه شب گذشته خود با هم به مشکل خوردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، قرمزهای آنفیلد موفق شدند در یک بازی خارج از خانه با درخشش محمد صلاح و البته به لطف اخراج گریزمان به پیروزی دست یابند، آن هم در حالی که چالش بین سرمربی دو تیم هنوز ادامه دارد.

دیگو سیمئونه پس از پایان مهمترین مسابقه شب گذشته لیگ قهرمانان و پیروزی لیورپول تصمیم گرفت با یورگن کلوپ دست ندهد و یک جنجال دیگر را با این مربی آلمانی ایجاد کند. این حرکت سیمئونه باعث شد تا گمانه زنی‌ها درخصوص رابطه بین این دو نفر ادامه یابد.

کلوپ پس از مسابقه در خصوص رفتار سیمئونه گفت: حرکت سیمئونه را دوست نداشتم. البته این احساس من کاملاً مشخص است چون می‌خواستم به او دست بدهم اما سیمئونه واکنش جالبی در برابر من انجام نداد. دفعه بعد که همدیگر را ببینیم قطعاً با هم دست خواهیم داد چون مطمئنم او از بازی عصبانی بوده و مشکل دیگری وجود ندارد.

سیمئونه نیز در خصوص اتفاقی که رخ داد توضیحی ارائه کرد: فقط در زمینه ارتباط یک سو تفاهم به وجود آمده و من عموماً بعد از مسابقه‌ها دست نمی‌دهم. این کار را دوست ندارم چون فکر می‌کنم هم برای تیم برنده و هم تیم بازنده بهتر باشد که بعد از مسابقه برخورد آن چنانی نداشته باشند. با این حال مشکلی با دست دادن ندارم و اگر او را باز ببینم با او دست خواهم داد.

بدین ترتیب سرمربی دو تیم اتلتیکو مادرید و لیورپول، اتفاقات رخ داده را کاملاً یک سو تفاهم خوانده و از اصرار خبرنگاران بر وجود مشکل طفره رفتند. سیمئونه شب سختی را در ورزشگاه تیمش سپری کرد و موفق نشد برابر لیورپول برنده مسابقه شود تا با انرژی کمتری به استقبال مسابقه بعدی خود برود.

کد خبر 530110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.