سردار به بانوی پیر گل هدیه می دهد؟

هفته ی سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می شود که بازی بارسا با دیناموکیف و زنیت با یووه بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امشب _ چهارشنبه ۲۸ مهر _ ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، جایی که در بازی‌های مهم، بارسلونا در نیوکمپ از دینامو کیف پذیرایی می‌کند و حتماً باید ببرد و البته زنیت با سردار هم مقابل بانوی پیر می‌ایستد.

گروه E؛ بارسا در پی اولین برد

از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران؛ تیم فوتبال بارسلونا، به مصاف دینامو کیف می‌رود. این بازی که قضاوتش بر عهده "کلمن تورپین" فرانسوی است، در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون انجام می‌شود و هواداران می‌توانند ۱۰۰ درصد ظرفیت استادیوم را پر کنند. عدم حضور لئو مسی شاید تماشاگران را کمتر به نیوکمپ بکشاند؛ اما آبی اناری‌ها برای تهیج تماشاگران خودی؛ قیمت بلیط این دیدار را با ۳۰ درصد تخفیف حساب می‌کنند. کاتالان‌ها هفته‌ی پیش والنسیا را شکست دادند و کمی شرایط خود را بهتر کردند. آنها اما در اروپا هم وضعیت بدی دارند.

دو شکست سه بر صفر برابر بایرن مونیخ و بنفیکا؛ آنها را مجبور می‌کند تا در آستانه ال کلاسیکوی هفته آینده برابر رئال مادرید؛ یک پیروزی مهم دیگر را جشن بگیرند. در غیر این صورت کومان مجدداً روی لبه‌ی تیغ قرار خواهد گرفت.

در دیگر دیدار این گروه؛ بایرن مونیخ قدرتمند با سوت "اویدو هاتگان" رومانیایی به میهمانی بنفیکا می‌رود. تیم بی رحم ناگلزمن این هفته لورکوزن رده سومی را با ۵ گل در بوندس لیگای آلمان مجازات کرد و شرایط خوبی هم در گروه پنج لیگ قهرمانان اروپا دارد. بنفیکای خسوس هم که با ۷ برد و یک شکست صدر جدول پرتغال را دارد؛ با ۴ امتیاز هم در جایگاه دوم گروه قرار گرفته است.

گروه F؛ سولسشر دیگر حق اشتباه ندارد

در این گروه منچستر یونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان آتالانتا است، دیداری که در تئاتر رویاها برگزار می‌شود. قضاوت بازی برعهده "سیمون مارسینیاک" لهستانی است و شیاطین سرخ جای هیچ اشتباهی ندارند. شکست‌های پرتعداد در هفته‌های اخیر و به خصوص باخت سنگین مقابل لستر؛ زمزمه‌ها را برای اخراج سولسشر به صدا درآورده است. او بهتر از هر کسی می‌داند که منچستری‌ها دیگر حوصله ناکامی ندارند.

آتالانتای گاسپرینی هم مثل همیشه یک رقیب سرسخت و مدعی در لیگ ایتالیا هستند. آنها در لیگ قهرمانان با ۴ امتیاز صدرنشین گروه اند و در سری آ هم با ۱۴ امتیاز جایگاه ششم را کسب کرده اند. همه چیز نشان می‌دهد منچستر کار راحتی در پیش نخواهد داشت و تنها نکته مثبت برای آنها؛ بازی در خانه و مقابل هواداران خودی است. قرمزها هفته‌ی بعد هم در یک جنگ آشکار و تمام عیار به مصاف لیورپول کلوپ خواهند رفت‌.

گروه G؛ گروهی با تیم‌های نچندان شاخص

از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه سالزبورگ در ردبول آره نا میزبان وولفسبورگ آلمان است. قضاوت این بازی برعهده و "دنیله اورساتو" ایتالیایی است. سبزهای فسفوری آلمان در بوندس لیگا شرایط خوبی دارند و با ۱۳ امتیاز ششم هستند و با بایرن صدر جدولی فقط شش امتیاز فاصله دارند.

از ۲۲:۳۰ دقیقه هم لیل در ورزشگاه خانگی خودش "پیر مائوری" و با قضاوت "مایکل اولیور" انگلیسی به مصاف سویا می‌رود. در این گروه سالزبورگ ۴ امتیازی صدرنشین است و سویا و ولفسبورگ هرکدام با ۲ و لیل هم با ۱ امتیاز در قعر گروه جا خوش کرده است.

گروه H سردار به بانوی پیر گل هدیه می‌دهد؟

هر دو بازی این گروه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به صورت همزمان انجام می‌شود. چلسی در استمفوردبربج با سوت "فرانسویس لاتوژر" فرانسوی از مالمو پذیرایی می‌کند. نماینده ی سوئد در لیگ این کشور صدرنشین است و با دو برد پیاپی و روحیه‌ای خوب پا به این هفته لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارد. آنها اما در گروه خود فعلاً بدون امتیاز هستند. رقیب سوئدی‌ها چلسی پر مهره توخل است. لندنی‌ها در لیگ انگلیس صدر نشین هستند و در لیگ قهرمانان هم با ۳ امتیاز اختلاف، پشت سر یووه هستند.

در دیگر دیدار این گروه؛ زنیت در روسیه از راه راه‌های تورینی استقبال می‌کند؛ بازی ای که "ساندرو شرر" قضاوت می‌کند. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت بشدت به دنبال خودنمایی است، او که دروازه بایرن و اکثر تیم‌های بزرگ جهان را گشوده؛ به دنبال فتح دروازه بانوی پیر هم خواهد بود. روس‌ها ۳ امتیازی و سوم اند و شانس صعود دارند.

کد خبر 530042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.