گل گهر سیرجان _ تراکتور تبریز / نخستین چالش قلعه نویی و کریمی در لیگ بیست و یکم

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۶ به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _۲۸ مهر ماه_ تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی خود در لیگ برتر از ساعت ۱۶ میهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان است.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور

زمان بازی: چهارشنبه ۲۸ مهر ماه، ساعت ۱۶

داور: محمدرضا اکبریان

چالشی به نام سرمربی برای تراکتور

فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور با چالشی به نام سرمربی رو به رو بود که تی تی ها در آخر فصل از فیروز کریمی برای بازی‌های پایانی استفاده کردند، با توجه به اینکه کریمی اعلام کرده بود نمی‌تواند با تراکتور به همکاری ادامه دهد مسئولان این تیم فراز کمالوند را به عنوان سرمربی معرفی کردند، اما با توجه به مشکلاتی که باشگاه تراکتور داشت این مربی از سمت خود استعفا داد. تراکتوری‌ها بازهم با فیروز کریمی وارد مذاکره شدند و این مربی قبول کرد که برای لیگ بیست و یکم هدایت تراکتور را برعهده بگیرد.

تی تی ها در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر رو در روی گل گهر به میدان می‌روند که تقابل فیروز کریمی به عنوان سرمربی تراکتور و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل گهر جذابیت این دیدار را بیشتر می‌کند.

هدایت قلعه نویی از روی سکوها

در آن سوی میدان قبل از شروع لیگ شایعاتی مبنی بر عدم حضور قلعه نویی به خاطر محرومیت انضباطی در تیم فوتبال گل گهر مطرح بود که منتفی شد و این سرمربی هدایت گل گهر را برای لیگ بیست و یکم بر عهده خواهد داشت. امیر قلعه نویی و دستیار او سعید الهویی در بازی نخست مقابل تراکتور به دلیل محرومیت انضباطی باید از روی سکوها مربیگری کنند و حق نشستن روی نیمکت تیم را ندارند، آرمین سهرابیان یکی از مدافعان اصلی گل گهر به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم خود را در بازی با تراکتور همراهی کند.

گل گهر برای فصل جدید تیم خوبی تشکیل داده و آماده سازی خوبی قبل از لیگ داشته که به نوعی یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند و باید دید در نخستین دیدار خود مقابل تراکتور چه عملکردی به نمایش می‌گذارند.

کد خبر 530036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.