شب سرنوشت ساز ایتالیایی‌ها در لیگ قهرمانان

دو تیم اینتر و میلان شروع خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته اند و بازی‌های این دو تیم در شب جاری سرنوشت آن‌ها را در این رقابت‌ها مشخص می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا یعنی اینتر میزبان تیم شریف است و دیگر تیم شهر مطرح این کشور یعنی میلان نیز باید در برابر پورتو صف آرایی کند تا سرنوشت این دو نماینده مشخص شود.

اینتری ها هنوز موفق نشده‌اند در این فصل از رقابت‌ها گلزنی کنند و در گروه D با یک امتیاز از دو بازی اول خود در رده سوم قرار دارند. مشکلات آن‌ها در رقابت‌های اروپا می‌تواند در صورت عدم کسب نتیجه رضایت بخش برابر شریف ادامه دار باشد.‌

نراتزوری ها در بازی ابتدایی خود با نتیجه ۱-۰ مثابل رئال مادرید متحمل شکست شدند و در دیدار بعدی خود نیز با شاختار دونتسک اوکراین به تساوی ۰-۰ رضایت دادند. به این ترتیب شاگردان اینزاگی به بازی مقابل شریف به عنوان یک فینال برای لیگ قهرمانان نگاه می‌کنند و کسب پیروزی در این مسابقه برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

از سوی دیگر، میلان در حالی به پرتغال سفر می‌کند که هنوز در کسب امتیاز ناکام بوده. آث میلان در دو بازی قبلی خود برابر تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول متحمل شکست شده و با صفر امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد. اگرچه آن‌ها در گروه مرگ رقابت‌ها قرار دارند اما سپری کردن دور اول مسابقات گروهی بدون کسب حتی یک امتیاز برای آن‌ها سنگین تمام می‌شود.

دو تیم میلان و اینتر رقابت‌های سرنوشت سازی در پیش دارند. شریف بازی قبلی خود برابر رئال را در کمال تعجب با پیروزی پشت سر گذاشت و میلان هم هنوز موفق به کسب امتیاز نشده است. دو نماینده مطرح ایتالیا در آستانه حذف زودهنگام از رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و امشب باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند تا امیدهایشان برای صعود از بین نرود.

کد خبر 529974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.