تلاش چلسی برای حفظ ستاره خط میانی

درخشش سال گذشته هافبک انگلیسی چلسی باعث تلاش زود هنگام مدیران چلسی برای تمدید قرارداد با او شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، انتظار می‌رود آبی‌های لندن برای حفظ ستاره خط میانی خود دستمزد د وبرابری را به او پیشنهاد داده و حضور مونت را حداقل تا چندین سال دیگر در قلب خط میانی مدافع عنوان قهرمانی اروپا حفظ کنند.

میسون مونت بازیکن ۲۲ ساله چلسی در حال حاضر یکی از کم‌درآمدترین بازیکنان تیم اصلی محسوب می‌شود و حدود ۷۵ هزار پوند در هفته درآمد دارد. تنها دو سال و نیم دیگر از قرارداد فعلی میسون مونت با چلسی باقی مانده و سران این باشگاه در نظر دارند تا با افزایش چشمگیر حقوق بازیکن انگلیسی خود، او را از ترک چلسی منصرف کنند.

البته هنوز هیچ قرارداد رسمی به مونت ارائه نشده است و مدیران چلسی ابتدا روی قراردادهای مدافعان خود یعنی آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و چالوبا کار می‌کنند. مونت در حال حاضر از حضورش در لندن خوشحال است و احتمالاً با پیشنهاد تمدید قرارداد نیز کاملاً موافق باشد. با این حال طبیعی است که او انتظار داشته باشد دستمزدی برابر با بازیکنان اصلی تیم مثل ورنر یا هاورتز دریافت کند.

وی سال گذشته علاوه بر کسب جایزه بهترین بازیکن سال چلسی که توسط هواداران باشگاه انتخاب شد، توانست جایزه ویژه لیگ برتر به عنوان ستاره آکادمی را دریافت کند. مونت به قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان کمک شایانی کرد و توانست به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور داشته باشد.

کد خبر 529949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.