بهسازی گذرهای جهان آرا، عالم‌آرا و خیابان کوالالامپور تا پایان سال

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال ساماندهی گذرهای جهان آرا و عالم‌آرا همچنین خیابان کوالالامپور تکمیل خواهد شد.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی و بهسازی گذرهای منتهی به چهارباغ، اظهار کرد: مأموریت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری بسترسازی، ساماندهی و بازآفرینی انواع بافت‌های شهری است که ساماندهی بافت‌های تاریخی و ارزشمند از مهمترین فعالیت‌های این سازمان به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی محور دولتخانه صفوی اصفهان که بخش اعظم آن محور گردشگری چهارباغ عباسی است، در مرحله تکمیل است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان اقدامات تکمیلی محورهای دسترسی جانبی به چهارباغ عباسی را انجام داده که بخش‌های اصلی در سال گذشته تکمیل شد و اقدامات در حال انجام نیز تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیاده رو و سواره روهای عباس آباد نیز در حال تحویل موقت است، گفت: این اقدام عمرانی با صرف ۲۵ میلیارد ریال در وسعت سه هزار مترمربع انجام شده است.

فیض از تکمیل پیاده روهای خیابان شیخ بهایی با صرف ۱۲ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و افزود: عملیات اجرایی محور خیابان سید علیخان با هزینه‌ای معادل ۱۵ میلیارد ریال تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی خیابان آمادگاه نیز ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: تا پایان سال ساماندهی گذرهای جهان آرا و عالم‌آرا همچنین خیابان کوالالامپور تکمیل خواهد شد.

کد خبر 529927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.