وحدت باید از جمع‌های کوچک شروع شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی مدعی هستیم که باید بین همه فرق اسلامی وحدت ایجاد شود، قاعدتاً بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با بیان اینکه ان‌شاالله که از برکات هفته وحدت به خوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: لازم است بین همه مذاهب اسلامی چه اهل تسنن و چه اهل تشیع و سایر فرق اسلامی اتحاد و برادری به خوبی برقرار شود.

وی افزود: وقتی مدعی هستیم که باید بین همه فرق اسلامی وحدت ایجاد شود، قاعدتاً بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مردم در مسیر وحدت گام برداشته و توطئه دشمنان در وحدت‌شکنی و ایجاد تفرقه که شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام سبب آن هستند خنثی شود.

وی گفت: داعش مدعی اسلام است اما وحشیانه‌ترین حرکت‌ها را به نام دین اسلام چه در افغانستان، چه در ایران و کشورهای دیگر انجام می‌دهد که همه برای تفرقه افکنی و وحدت‌شکنی است.

چمران اضافه کرد: برخی نیز دنبال این مکتب‌های ساختگی هستند و از واقعیت و مکتب اسلام که توحید است دور می‌افتند. باید در راه اسلام گام برداریم چرا که موفقیت ما در این راه است.

کد خبر 529826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.