ایربادز اپل Beats Fit Pro TWS چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز اپل Beats Fit Pro TWS اول نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در رویداد Unleashed علاوه بر معرفی مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو که به تراشه‌های جدید M1 Pro و M1 Max مجهز شده‌اند از ایرپاد نسل سوم بی سیم خود نیز رونمایی کرد. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز بی سیم جدید شرکت اپل بسیار شبیه ایربادز Beats Studio Buds است که اوایل سال جاری عرضه شد. این دو محصول از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد که ایربادز اپل Beats Fit Pro TWS به تراشه Apple H1 مجهز خواهد شد که قادر است با سرعت بالایی به محصولات اپل و دستیار صوتی Hey Siri متصل شود. کاربران می‌توانند این محصول را از طریق محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید با استفاده از برنامه Beats کنترل کنند. شرکت سازنده ادعا کرده است زمانی که قابلیت حذف نویز فعال (ANC) یا حالت شفافیت (Transparency Mode) محصول ذکر شده فعال باشد تا ۶ ساعت شارژدهی دارد. انتظار می‌رود که ایربادز جدید شرکت اپل با استفاده از کیس شارژ آن تا ۲۷ الی ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

محصول جدید شرکت اپل به بلوتوث Class 1 و شتاب سنج داخلی مجهز شده است، بنابراین هنگام استفاده از میکروفون‌ها صدای خارجی را تشخیص و کاهش می‌دهد. ایربادز اپل Beats Fit Pro TWS در چهار رنگ متفاوت مشکی، خاکستری، بنفش و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، این محصول اول نوامبر عرضه خواهد شد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن و دیگر جزئیات مربوط به آن منتشر نشده است.

کد خبر 529807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.