رئال به دنبال بهبود شرایط قبل از ال کلاسیکو؛ زنبورها به دنبال نیش زدن آژاکس

هفته ی سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز میشود که پاریسن ژرمن و ستاره هایش به دنبال جبران نتایج ضعیف اخیر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب- سه شنبه ۲۷ مهر ماه _ هفته‌ی سوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، جایی که پورتو با طارمی برابر میلان صف آرایی می‌کند و دورتموند برای گرفتن صدر جدول میزبان آژاکس است.

گروه A؛ وضعیت پیچیده برای صعود

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت ایران بروخه در بلژیک از منچستر سیتی پرستاره پپ پذیرایی می‌کند. قضاوت این بازی برعهده "استوان کوواکس" رومانیایی است. سیتزن ها فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را پر قدرت شروع کردند و یک برتری ۶ گله برابر لایپزیگ بدست آوردند؛ اما باخت دو بر صفر به پاریس گردن کلفت، شرایط را سخت کرد. حالا پسران پپ با ۳ امتیاز پشت سر PSG و بروخه ۴ امتیازی هستند. آبی‌ها در لیگ انگلیس هم شرایط خوبی دارند و با چلسی صدر جدولی فقط به اندازه دو امتیاز فاصله دارند.
بروخه هم در لیگ داخلی بلژیک نتایج سینوسی گرفته اما با ۲۲ امتیاز صدر را در اختیار دارد.

در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در پارک دو پرنس با قضاوت "مارکو گوییدا" ایتالیایی به مصاف نماینده آلمان می‌رود. پاریس پر ستاره این فصل کمی متزلزل نشان داده است. شکست برابر رمس و نمایش نا امید کننده مقابل آنگرس که با برتری سخت دو بر یک همراه شد انتقادات را روانه ی پووچ کرده و باید دید او با این همه ستاره موفق به فتح اروپا می‌شود یا خیر.

لازم به ذکر است که نیمار در این بازی به علت مصدومیت غایب خواهد بود.

گروه B؛ یاران طارمی به دنبال جبران

در این گروه هیجان انگیز؛ آتلتیکو و لیورپول در واندا متروپولیتانو مقابل هم می‌ایستند. داوری مسابقه بر عهده‌ی "دنیل شیبرت" آلمانی است. تیم مادریدی از ۲ بازی قبلی ۴ امتیاز گرفته و پسران کلوپ هم هر دو دیدار را برنده شده‌اند. لیورپول یکی از مدعیان و صدرنشینان لیگ جزیره است و روخی بلانکوس هم که این هفته مسابقه اش با گرانادا لغو شد با انجام ۸ بازی، ۳ امتیاز با سوسیه داد ۲۰ امتیازی که یک بازی هم بیشتر انجام داده فاصله دارد. تقابل خط دفاع و حمله‌ی آماده و مربیان پر جنب و جوش این دو تیم؛ مسابقه امشب را بشدت دیدنی می‌کند.

در دیگر دیدار این گروه؛ پورتو با ستاره‌ی ایرانی اش مهدی طارمی و با سوت "فلیکس بریخ" آلمانی؛ مقابل میلان پیولی قرار می‌گیرد که این فصل حسابی روی فرم است و رده دوم سری آ را اشغال کرده و می‌تواند برای هر حریفی دردسر ساز شود. پرتغالی‌ها در این بازی یک هدف دارند و آن هم این است که از امتیاز میزبانی خود در دراگائو استفاده کنند تا بتوانند تحقیر ۵ گله دیدار قبلی در همین ورزشگاه برابر لیورپول را جبران کرده و به دست فراموشی بسپارند.

گروه C؛ جنگ صدرنشینی

ابتدا از ساعت ۲۰:۱۵ در استانبول بشیکتاش و اسپورتیگ لیسبون با قضاوت "اسلاوکو وینچیچ" صرب به مصاف هم می‌روند که با وجود دو تیم دورتموند و آژاکس؛ شانس زیادی برای صعود ندارند و در حال حاضر هم بدون امتیاز در قعر گروه جا خوش کرده‌اند.

اما مهم‌ترین دیدار این گروه را دورتموند و آژاکس انجام می‌دهند. زنبورها در گروه سه؛ هر دو بازی را برده‌اند و شش امتیاز گرفته‌اند؛ در لیگ آلمان هم به جز دو شکست شوک آور اوایل فصل؛ رفته رفته پیشرفت کرده‌اند و حالا با بایرن صدر جدولی، فقط یک امتیاز اختلاف دارند. این بازی با قضاوت "خسوس گیل" اسپانیایی در وستفالن انجام می‌شود و اریک تگ هاخ سرمربی آژاکس باید بداند که زنبورها در این مکان، ۵ بازی پشت سر هم را با مارکو رز برده‌اند و خیلی سخت شکست می‌خورند.

گروه D؛ شریف به شگفتی سازی ادامه می‌دهد؟

هر چهار مصاف امشب این گروه مهم و حیاتی است. شریف مولداوی ۲ بازی قبلی خودش را برده و درعین ناباوری همگان، با ۶ امتیاز کامل صدرنشین است آن هم در مقابل بزرگانی مثل رئال مادرید و اینتر. از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به صورت همزمان اینتر در خانه و با قضاوت "دنیل ماکلیه" هلندی رو در روی شریف قرار می‌گیرد و مادریدی‌ها هم در هوای سرد اوکراین و با سوت "سدرجان یووانوویچ" صرب به مصاف شاختار می‌رود.

نماینده مولداوی ۴ بازی آخر خودش در لیگ را برده و با تیم صدرنشین و ۳۱ امتیازی، ۶ امتیاز فاصله دارد. افعی‌های شهر میلان هم روند خوبی با اینزاگی در ایتالیا دارند اما با باخت سه بر یک این هفته برابر لاتزیو؛ پا به اروپا می‌گذارند. در بازی دیگر این گروه هم شاختار که بعد از دیناموکیف ۲۹ امتیازی، با ۲۶ امتیاز رده دوم لیگ اوکراین را تصاحب کرده، برابر پرافتخار ترین تیم اروپا به دنبال عرض اندام و زنده نگه داشتن شانس صعودش است. مادریدی‌ها که بازی این هفته شأن در لالیگا برابر بیلبائو لغو شد، با استراحت کامل به دیدار اروپایی رسیده‌اند تا برای ال کلاسیکوی هفته‌ی بعد با بارسا؛ به خوبی آماده شوند.

کد خبر 529797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.