تاکید شهردار بندرعباس بر توسعه فضاهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

شهردار بندرعباس گفت: توسعه فضای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اولویت است.

به گزارش ایمنا، مهدی نوبانی ضمن تاکید بر توسعه فضای پیاده‌روی و دوچرخه سواری، اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف ما در این دوره مدیریتی، افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق، افزود: افزایش دغدغه کارکنان نسبت به امور محول شده و وظایف ضروری است. علاوه بر آن، تکریم ارباب رجوع نیز باید مدنظر قرار داشته باشد.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه در بحث حقوق و مسئولیت‌های شهروندی، نیازمند آموزش هستیم، تصریح کرد: برخورد کارکنان با ارباب رجوع، نباید به گونه‌ای باشد که کل مجموعه زیر سوال برود و حتی در صورت عصبانیت و تندگویی ارباب رجوع نیز، فرد مراجعه‌کننده باید مورد تکریم باشد، چرا که معتقدیم، همیشه حق با مردم است.

وی از خدمت بی‌منت و بی توقع به عنوان یک وظیفه جدی همه مدیران و کارکنان یاد کرد و ادامه داد: رفتار مناسب کلامی مورد تاکید برای همه بخش‌های شهرداری است.

نوبانی با تاکید بر لزوم شفافیت در امور، ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی یکی دیگر از اولویت‌ها است، همچنین در حوزه فضای سبز، نگهداری این بخش‌ها ضروری است، اما باید از تصمیمات و برنامه‌های هیجانی دوری کنیم، چرا که مطالعه و پژوهش لازمه آغاز کارها است.

وی با بیان اینکه ما هرچقدر هم خیابان بکشیم، بازهم جوابگوی حجم خودروها نیست، تصریح کرد: فضای مناسب پیاده روی و دوچرخه سواری در شهر بندرعباس توسعه خواهد یافت.

منبع: مهر

کد خبر 529744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.