واکسیناسیون ۲۰ هزار نفر از اتباع حاشیه پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به گستردگی مراکز واکسیناسیون در پایتخت گفت: این مراکز در حاشیه شهر نیز ایجاد شده است و تاکنون ۲۰ هزار نفر از اتباع و افراد در حاشیه شهرها در این مراکز واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، محمد امین توکلی زاده اظهار کرد: اولویت شهردار تهران سلامت شهروندان است و به این منظور دستورالعمل و تکالیف گسترده‌ای در این زمینه تهیه و تدوین شد.

وی افزود: در اولین گام موفق شدیم تمام اماکن ورزشی و سوله‌های بحران شهر را به امر واکسیناسیون اختصاص دهیم و حتی این مراکز را در حاشیه شهر نیز گسترش دادیم تا روند واکسیناسیون تسریع شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه رنگ اکنون تهران خاکستری است، خاطرنشان کرد: این رنگ باید با همت و همدلی تغییر کند و باید رنگ تهران برای شهروندان بانشاط و جذاب‌تر باشد.

توکلی زاده ادامه داد: در دو سال اخیر ویروس کرونا زمینه ساز افسردگی و غم برای شهروندان شد و باید با همت و همدلی محیط تهران را برای شهروندان بانشاط و جذاب کرد.

وی با بیان اینکه می‌توان با اتحاد و همدلی زمینه ساز نشاط و شادابی برای شهروندان شد، گفت: باید برای افزایش روحیه و نشاط شهروندان طرح‌های نو و خلاقانه ایجاد کنیم و با اتحاد و همدلی رنگ تیره تهران را کمی برای شهروندان با نشاط و شاداب کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 529665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.