ماجرای دیپورت احمدی‌نژاد از امارات چه بود؟+ فیلم

محمود احمدی نژاد که برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کرده بود از این کشور اخراج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خبر سفر محمود احمدی نژاد به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی چند روزی خبر مهم رسانه‌ها بود تا اینکه بمب خبری دیگری در این زمینه مردم را متوجه آن کرد. «امارات احمدی نژاد را دیپورت کرد.»

علی قلهکی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در صفحه توئیتر خود دراین‌باره نوشت: پلیس امارات با تذکر جدی به احمدی نژاد به وی گفته که اهل شلوغ‌کاری است و نمی‌تواند امنیتش را در این کشور تأمین کند.

البته احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس یازدهم در مصاحبه‌ای گفت که «خبر دیپورت احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر وی پنج روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید وی از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است. تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند. هیچ‌گونه توصیه‌ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از پنج روز به اتمام رسیده و احمدی نژاد یک ساعت قبل امارات را به مقصد تهران ترک کردند.»

احمدی نژاد که با بازدید از غرفه رژیم صهیونیستی و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه جنجال‌ها در مورد سفر خود را افزایش داد، در این سفر موفق به تحقق هیچکدام از اهدافش نشد.

البته وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود گفت که «اهمیت نمایشگاه اکسپو، اهمیت حضور ایران، پیام ملت ایران و آرمان‌هایی که ملت ایران همیشه دنبال می‌کرده و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را ان‌شاءالله تشریح خواهم کرد.»

کد خبر 529588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.