ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند جدید ریلمی Watch T1 چهارشنبه _۱۹ اکتبر_ وارد بازار چین خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی اعلام کرده است که قصد دارد ساعت هوشمند Watch T1 را همراه با گوشی‌های هوشمند Realme Q3s و Realme GT Neo2T عرضه کند. مطالب ارائه شده حاکی از این است که ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 دارای صفحه نمایش گرد با حاشیه‌های فولاد ضد زنگ خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه نمایش این محصول نسبت به نسخه‌های قلبی و ساعت‌های موجود در بازار بیشتر است.

تصاویر ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 نشان می‌دهد که این محصول دارای بند لاستیکی است و در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود. محصول ذکر شده به منظور ردیابی سلامتی به سه تراشه مجهز خواهد شد و از تماس صوتی از طریق بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که دارای میکروفون و بلندگو است. هنوز جزئیات بیشتری در مورد ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی‌های هوشمند Realme Q3s و Realme GT Neo2T دیگر محصولاتی است که شرکت ریلمی قصد دارد از آن‌ها رونمایی کند. ساعت هوشمند ریلمی Q3s دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی +LTPS FHD است. به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده است، دوربین سلفی آن دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که دوربین اصلی آن دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است، انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند ریلمی GT Neo2T نیز دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی +AMOLED FHD است به تراشه دایمنسیتی یکهزار ۲۰۰ مجهز شده است، دوربین سلفی آن دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که دوربین اصلی آن دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 و گوشی‌های هوشمند ریلمی Q3s و GT Neo2T در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 529548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.