زنجان به مرکز لجستیک شمال غرب کشور تبدیل می‌شود/دو تابعیتی نیستم

استاندار زنجان در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص دو تابعیتی بودن خود گفت: تابعیت هیچ کشور خارجی را نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محسن افشارچی در اولین نشست خبری گفت: برای انتصابات جدید عجله‌ای برای هیچ تغییری ندارم، اما ممکن است به دلیل بازنشستگی و یا نارضایتی مردمی از یک مدیر، اقدام به جابجایی کنیم این در حالی است که تغییرات در استان به صورت یکباره اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: در انتصابات به زنان به عنوان قشر جدا نگاه نمی‌کنم، هر فردی که شایسته است باید در مناصب مدیریتی قرار گیرد.

استاندار زنجان از سفر رئیس جمهور به این استان در آبان ماه خبر داد و گفت: اولویت در سفر رئیس جمهوری به استان پیگیری طرح‌های نیمه تمام است.

وی در ارتباط با تبدیل زنجان به قطب آی تی گفت: تبدیل شدن به قطب آی تی یک پروژه نیست، یک شعار است سعی می‌کنیم شعارهایی که می‌دهیم با عدد و رقم قابل احصا باشد.

افشارچی با بیان اینکه اکنون سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ۶.۵ درصد است، یادآور شد: اگر توانستیم سهم استان را از این میانگین بالاتر ببریم، به همان نسبت می‌توانیم ادعا کنیم که به قطب آی تی تبدیل می‌شویم.

وی در خصوص تبدیل شدن زنجان به مرکز لجستیک شمال غرب کشور، گفت: مرکز لجستیک متشکل از خطوط ارتباطی است و پیگیری دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین از نخستین برنامه‌ها است.

استاندار زنجان گفت: اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان بر حمل و نقل، توسعه گردشگری، تقویت اقتصاد دیجیتال و آب استوار است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص دو تابعتی بودن خود گفت: من تابعیت هیچ کشور خارجی را ندارم، و هیچکدام از فرزندان من هم تابعیت جایی دیگری را ندارند تنها یکی از دخترانم در کشور خارجی متولد شده است.

کد خبر 529521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.