مدرکی برای ابتلای بازیکنان خوزستان به کرونا وجود ندارد/رونمایی از لباس ذوب آهن در بازی اول

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: تیم خانه بسکتبال خوزستان در تهران تست کرونا نداده است، ذوب آهن پیشنهاد داد که تست این تیم در تهران تکرار شود، اما توجهی نشد از فدراسیون بسکتبال می‌خواهیم اجازه ندهند این بی نظمی‌ها باشد.

مهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با لغو نخستین بازی تیم بسکتبال ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از روز گذشته در تهران به صورت متمرکز آغاز شده است، تیم ذوب آهن در نخستین بازی خود امروز باید به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان می‌رفت که روز گذشته به صورت ناگهانی، زمانی که تیم ما در تهران مستقر شده بود اعلام کردند بازی به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنان تیم خوزستان لغو شده است ما هیچ مدرکی دال بر این موضوع ندیدیم، اما به سخن فدراسیون بسکتبال اعتماد داریم.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه بازیکنان خارجی تیم خانه بسکتبال خوزستان به بازی با ذوب آهن نمی‌رسند آنها هم خواستند از این طریق بازی را لغو کنند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد، زیرا ممکن است سایر تیم‌ها هم از بحث کرونا برای عدم حضور در مسابقات استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تیم‌هایی مثل ذوب آهن هزینه زیادی کردند تا در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال شرکت کنند، تصریح کرد: تیم بسکتبال ذوب آهن برای بازی با تیم خانه بسکتبال خوزستان چند روز زودتر به تهران رفت و هزینه زیادی انجام داده که لغو این بازی ممکن است از نظر مالی، روحی و روانی روی نتایج تیم تأثیر منفی داشته باشد.

رمضانی افزود: تیم خانه بسکتبال خوزستان در تهران تست کرونا نداده است، ذوب آهن پیشنهاد داد که تست این تیم در تهران تکرار شود، اما توجهی نشد. از فدراسیون بسکتبال می‌خواهیم اجازه ندهند این بی نظمی‌ها باشد و اگر تست بازیکنان تیمی مثبت می‌شود از چند روز قبل اطلاع رسانی کنند تا برنامه‌ریزی بقیه تیم‌ها به هم نخورد.

وی در خصوص رونمایی از لباس تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: به دلیل اینکه در حال انجام تبلیغات روی لباس تیم هستیم و فرصت کافی برای رونمایی از لباس وجود ندارد که می‌توانید در بازی با صنعت نفت لباس جدید ذوب آهن را با طرحی جدید و زیبا ببینید، امیدوارم این لباس با اولین برد تیم ذوب آهن همراه و دل هواداران شاد شود.

کد خبر 529506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.