یوونتوس به دنبال یک ستاره جوان دیگر مانند کیه‌زا

بانوی پیر امیدوار است تا مسیر ستاره نوظهور فیورنتینا باز هم به تورین برخورد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پس از آنکه فدریکو کیه‌زا چندسال پیش قرارداد جدید باشگاه فیورنتینا و انتقال پرسودتر به لیورپول را به خاطر یوونتوس رد کرد، حالا محتمل است که دوشان ولاهوویچ نیز مسیر مشابهی را طی کند.

داستان پر فراز و نشیب پیوستن کیه‌زا به یوونتوس در نهایت در روز آخر پنجره نقل و انتقالات ۲۰۲۰ به نقطه پایانی رسید و مجوز خروج این بازیکن جوان ایتالیایی صادر شد. وی که تمدید قرارداد با بنفش‌های ایتالیا را رد کرده بود، پیشنهادات لیگ برتری را نیز کاملاً بی اهمیت دانست و یوونتوس را به عنوان باشگاه بعدی خودش انتخاب کرد.

این در حالی است که به تازگی خبرگزاری‌ها فاش کردند پیشنهاد باشگاه لیورپول برای جذب کیه‌زا به مراتب بیشتر از بانوی پیر بوده است. با توجه به ادعای مطرح شده، باشگاه لیورپول برای جذب کیه‌زا حاضر بوده هم مبلغ بیشتری به فیورنتینا پرداخت کند و هم دستمزد بالاتری برای گزینه مدنظر یووه در نقل و انتقالات در نظر گیرد. با این حال کیه‌زا سر قول خود ماند و به یوونتوس پیوست تا هایجک قرمزپوشان آنفیلد ناکام بماند.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب کنونی فیورنتینا نیز احتمالاً مسیری مشابه با کیه‌زا را طی کند. او از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه‌های مختلف قرار گرفته و از گزینه‌های اصلی یوونتوس نیز محسوب می‌شود. ولاهوویچ پیش تر نیز پیشنهاد تمدید قرارداد فیورنتینا را رد کرده و پاسخ مشخصی نیز به پیشنهاد باشگاه لیورپول نداده است.

سال‌ها پیش باجو، اسطوره فوتبال ایتالیا مسیر فوتبالی خود را تغییر داد و به یووه پیوست. انتقال ستاره‌ها از فیورنتینا به یوونتوس البته چیز تازه‌ای نیست و برناردسکی نیز از دیگر بازیکنان مستعدی بوده که یووه از این تیم خریداری کرد. کیه‌زا با پیوستن به یوونتوس خود را تبدیل به ستاره این تیم کرد و حالا نوبت ولاهوویچ است که تصمیم بگیرد آیا رویاهای کودکی‌اش برای پیوستن به یوونتوس را محقق کند یا برای پول و درآمد بیشتر راهی انگلستان یا شاید تیمی جز بانوی پیر ایتالیا شود.

کد خبر 529357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.