تاکید بر خانواده‌محوری در برنامه‌ریزی‌های شهری اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر صرفاً به زنان، جوانان و نوجوانان فارغ از خانواده پرداخته شود، مشکلاتی نیز ایجاد خواهد شد اما با نگاه خانواده محوری همه مشکلات حل خواهد شد.

فرزانه کلاهدوزان، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نگاه محوری به خانواده در مدیریت شهری اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا اکنون فعالیت‌ها در زمینه خانواده به صورت جزیره‌ای در شهرداری انجام می‌شود و ادارات مختلفی وجود دارد که بودجه‌ها در آن مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر همه این نهادها در یک مجموعه خانواده محور جمع شوند نتیجه بهتری نیز خواهد داشت، افزود: اصفهان عناوینی از جمله شهر دوستدار کودک، شهر دوستدار سالمند و شهر خلاق صنایع دستی را کسب کرده است؛ لذا اگر همه این عناوین در عنوان شهر دوستدار خانواده قرار بگیرد، نتیجه بهتری برای فرهنگ اصفهان خواهد داشت زیرا خانواده نمونه کوچکی از جامعه است که همه ارکان آن را نیز در خود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید نگاه به زنان در قالب خانواده باشد، تصریح کرد: اگر توانمندسازی بانوان بدون در نظر گرفتن خانواده انجام شود مشکلاتی به دنبال دارد اما اگر این کار در خانواده و یا به شکل اشتغال درون‌زا خانوادگی انجام شود نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

کلاهدوزان اضافه کرد: اگر صرفاً به زنان، جوانان و نوجوانان فارغ از خانواده پرداخته شود، مشکلاتی نیز ایجاد خواهد شد اما با نگاه خانواده محوری همه مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 529264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.