معاون شهردار: لایحه اجرای طرح پایه سنوات تجمعی به شورای شهر ارسال شد

گروهی از کارگران شهردای اهواز در اعتراض به اجرایی نشدن طرح پایه سنوات تجمعی کارگران در مقابل شهرداری اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از کارگران معترض در این باره می‌گوید: «این طرح مدتی اجرا می‌شد، ولی الان قطع شد تنها برای برخی واحدها اجرا می‌شود.این طرح ماهیانه چیزی حدود ۶۰۰ هزار تومان به دریافتی ما اضافه می‌کند و سه ماه است که منتظر اجرا شدن آن هستیم.»

بابک محمدی، معاون خدمات شهری شهردار اهواز در این باره به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح پایه سنوات تجمعی مصوب وزارت کار است که باید به صورت سالیانه به کارکنان پرداخت شود.

وی افزود: در قانون بودجه خدمات شهری امسال ردیفی برای پرداخت پایه سنواتی تجمعی وجود نداشته که با پیگیری‌های انجام شده لایحه آن تهیه و برای تصویب به شورای کلانشهر اهواز ارسال شد و در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با بیان اینکه بودجه مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح ۵۵ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای کارگران واحد رفت و روب، ۲۰ میلیارد تومان برای واحد فضای سبز و پنج میلیارد تومان هم برای واحد اجراییات اعتبار نیاز داریم.

محمدی توضیح داد: این مبلغ برای هر نفر بر اساس سابقه کار و سنوات متفاوت است با هماهنگی‌های انجام شده، توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز لایحه امضا و به شورای شهر ارسال شد.

کد خبر 529255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.