نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان

یک کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امشب پرسپولیس و الهلال عربستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس دقایقی قبل در ریاض با قبول شکست سه گله مقابل الهلال، از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت تا شب تلخی را تجربه کرده باشد. قضاوت این مسابقه را "ریجو ساتو" ژاپنی عهده دار بود که علیرغم اعتراضات فراوان پیش از مسابقه، نسبتاً خوب سوت زد. با این وجود چند صحنه مشکوک در این دیدار وجود داشت که البته همه از طریق ویدئو چک نیز مورد بررسی قرار گرفت و در همه موارد، تصمیم اولیه ساتو را تأیید کرد. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط "نوذر رودنیل" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

صحنه مشکوک به هند در محوطه پرسپولیس

در دقیقه هجدهم مسابقه بازیکنان الهلال معتقد بودند توپ به دست فرشاد فرجی برخورد کرده ولی ساتو پس از شنیدن نظرات داوران ویدئویی از طریق گوشی خود، دستور به ادامه بازی داد.

رودنیل: ادامه بازی درست بود.

نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان

گل‌های گومیس سالم بود؟

هر دو گل دوم و سوم الهلال به شکلی مشابه به ثمر رسید؛ الهلالی‌ها در این دو گل با نفوذ از سمت راست دفاع پرسپولیس و پاس به دهانه دروازه برای گومیس، قفل دروازه لک را فروریختند. در هر دو صحنه مدافعین و لک اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور گل‌ها را پذیرفت.

رودنیل: در این دو گل نسبت به VAR اعتراض کنم. دور آهسته که مهاجم الهلال جلوتر به نظر می‌رسید ولی حتی یک بار هم داور حاضر نشد صحنه را بازبینی کند!

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: همه اخطارها درست بودند. دقیقه شش مهاجم ما در آفساید نبود ولی کمک داور به اشتباه گرفت. دقیقه ۲۲ در محوطه الهلال خطایی روی اسدی رخ نداد و ادامه بازی درست بود.

کد خبر 529253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.