نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزاد

نشست مشترک شهاب الدین عزیزی خادم و سعید محمد جهت توسعه همکاری های مشترک و احداث کمپ های تی

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران فدراسیون فوتبال با مسؤولان سازمان مناطق آزاد کل کشور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

در این نشست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون، علی درویش‌پور رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این منطقه، حضور داشتند و دکتر سعید محمد دبیر شورای عالی سازمان مناطق آزاد و مشاور ریاست جمهوری میزبان این جلسه بود.

محور اصلی این دیدار اما برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کمپ‌های تیم‌های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بود و و به این ترتیب درباره موارد مختلف مرتبط با این پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت. هم‌چنین مقرر شد برنامه‌ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.

از آنجایی که سازمان مناطق آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان اعلام آمادگی کرده است، در این نشست توافق شد تا اقدامات لازم برای امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین تا هفته آینده توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و سازمان مناطق آزاد انجام شود.

جزئیات بیشتر درباره این تفاهم نامه و همکاری به زودی به اطلاع جامعه فوتبال ایران خواهد رسید.

کد خبر 529230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.