آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است/ باید روی خلاقیت بازیکنان حساب باز کنیم

«امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند حریف قدر خود را به خوبی از پیش‌رو بردارد. آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است و به لطف خداوند و تلاش مجموعه پرسپولیس می‌شود امسال این قهرمانی اتفاق بیافتد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم پرسپولیس امشب در دیداری حساس از لیگ قهرمانان آسیا در عربستان، مهمان الهلال است. قرمزها که با پشت سر گذاشتن استقلال تاجیکستان توانستند به مرحله بعدی رقابت‌ها برسند، تلاش می‌کنند تا رسیدن به فینال رقابت‌های آسیا را تکرار کنند. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر با فرشاد پیوس، پیشکسوت و بازیکن اسبق قرمزها گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

شاگردان گل محمدی امشب در مصافی حساس برابر الهلال عربستان قرار می‌گیرند. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم بازی سختی برای پرسپولیس باشد. تیم الهلال پر مهره است و حتی جایی خواندم ارزش بازیکنانش برابر چهار فصل بودجه پرسپولیس است. البته تیم پرسپولیس هم همیشه روند با ثبات خود را حفظ کرده و همه ما به این تیم امیدوار هستیم. شاگردان یحیی نشان داده‌اند در شرایط سخت از پس مشکلات بر می آیند و مطمئن هستم می‌توانیم آنها را در مرحله بعدی رقابت‌ها ببینیم.

از تیم پرمهره و گران الهلال صحبت کردید. در مرحله قبلی و در مصاف با استقلال آنها می‌توانستند با دقت شاگردان مجیدی حذف شوند. فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از ضعف آنها استفاده کرده و در عوض کم اشتباه ظاهر شود؟

بله همین طور است. پرسپولیس اگر می‌خواهد خود را در فینال غرب آسیا ببیند باید اشتباهات احتمالی خود را در خط دفاعی به حداقل برساند. در واقع در بازی استقلال و الهلال نیز مهاجمان تیم عربستانی منتظر همین اشتباهات بودند و همین مورد اتفاق افتاد. مدافعان پرسپولیس با رهبری سید جلال حسینی می‌توانند با عملکرد خوب خودشان این کار را انجام دهند. مهم‌تر اینکه باید کادر فنی آنالیز مناسبی از حریف داشته باشد و امیدوارم این آشنایی از حریف در بهترین نحو ممکن اتفاق بیافتد.

در دیدار قبلی سرخ پوشان برابر استقلال تاجیکستان آنها با توجه به برتری نفرات خود و با ابتکار بازیکنی مثل مهدی ترابی به برتری رسیدند. آیا می‌توانیم شاهد این اتفاق در این دیدار نیز باشیم؟

من فکر می‌کنم در دیدارهای مراحل بالای یک تورنمنت باید روی ابتکارات و خلاقیت‌های بازیکنان حساب باز کنیم. بازیکنی مثل مهدی ترابی می‌تواند شرایط گذشته پرسپولیس را تکرار کند. البته همین مورد برای حریف هم صدق می‌کند. بنابراین حسابی باید مراقب بازیکنان شاخص حریف باشیم چرا که می‌توانند بازی را به نفع تیم خود تغییر بدهند.

در میانه میدان قرمزها در دیدار قبل نشان دادند کمی دچار مشکل هستند. فکر می‌کنید بازیکنی مثل رضا اسدی بتواند با شرایط تیم هماهنگ شده باشد و بتواند جایگزین خوبی برای نور اللهی لقب بگیرد؟

اسدی بیشتر از یک ماه است با تیم تمرین می‌کند. به طور قطع شرایط بهتری برای خود رقم زده و می‌تواند جایگزین احمد نورالله‌ی باشد. البته در دیدار قبلی او مدت کمی بود به جمع پرسپولیس اضافه شده بود و در اولین دیدار برای پرسپولیس در زمین چمن مصنوعی استقلال تاجیکستان به میدان رفت که نشان می‌داد به زمان نیاز دارد؛ نا گفته نماند او حتی زمینه ساز گل پرسپولیس شد و برایش روزهای درخشانی در پرسپولیس پیش بینی می‌کنم.

و صحبت پایانی.

امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند حریف قدر خود را به خوبی از پیش رو بردارد. آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است و به لطف خداوند و تلاش مجموعه پرسپولیس می‌شود امسال این قهرمانی اتفاق بیافتد.

کد خبر 528942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جیک IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    لنگی ها تا عمر دارن خواب قهرمانی در آسیا رو نمیبینن الان هم دو بار که رفتن فینال فقط به خاطره دولت بود که بهشون کمک های فراوانی میکرد
  • سرور IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    لااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییک
  • قهرمان جهان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    جام اسیا رو میگیریم
  • امپراطور IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    به کوری چشم حسودان جام اسیا رو میگیریم