یک مصدوم جدید در اردوی پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده، اما با این حال او به ریاض رفته است.

به گزارش ایمنا، مصدومیت بوژیدار رادوشویچ هفته گذشته در تمرین سرخپوشان رخ داد. وی از ناحیه زانو آسیب دید و نتوانست به تمرین خود ادامه دهد و در روزهای آینده نیز کادر پزشکی و بدنسازی پرسپولیس تمرینات لازم را برای این بازیکن تدارک دیدند، اما با این وجود رادو هنوز شرایط کاملاً عادی ندارد.

گزارش‌ها از کادر پزشکی پرسپولیس حاکی از آن است که رادوشویچ همچنان کمی درد دارد. این در حالی است که پرسپولیس رضا دهقانی و مهدی مهدیخانی را هم برای این بازی در اختیار نخواهد داشت و علی شجاعی نیز به صورت کامل آماده نشده است.

رادوشویچ روز گذشته پیش از ترک تهران و در گفتگوی کوتاهی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: چند روزی زمان نیاز دارم تا به صورت ۱۰۰ درصد آماده شوم، اما هیچ مشکلی نیست. برای بازی الهلال در اختیار کادر فنی خواهم بود تا اگر لازم شد وارد زمین شوم. حتی اگر پایم بشکند هم در این بازی همراه پرسپولیس خواهم بود.

این در حالی است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ هفت بازی انجام داده که در شش مسابقه حامد لک در درون دروازه قرار داشت و در یک بازی برابر گوآ بوژیدار رادوشویچ به میدان رفت و با عملکردی مطمئن، دروازه تیمش را بسته نگه داشت. لک نیز در بازی با الوحده و استقلال دوشنبه کلین شیت کرد و حالا خود را مهیای دیدار حساس با الهلال می‌کند.

اگرچه حامد لک با عملکرد خوب خود خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرده، اما مصدومیت رادو به چالشی جدید در اردوی پرسپولیس تبدیل شده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 528941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.