واکسیناسیون ۷۰ درصدی گواه همت و جهاد دولت است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: رسیدن به سقف ۷۰ درصد واکسیناسیون جامعه طی کمتر از دو ماه، خود بهترین گواه از همت و جهادی است که در دولت سیزدهم شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده اظهار کرد: تقریباً بیش از ۸۰ درصد واکسن وارد شده به کشور از چین و دیگر کشورها، طی نزدیک به دو ماه گذشته و آغاز به کار دولت جناب آقای دکتر رئیسی محقق شده است که در پرتو در اولویت اول و فوری قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس جمهور و دولت سیزدهم بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رسیدن به سقف ۷۰ درصد واکسیناسیون جامعه طی کمتر از دو ماه، خود بهترین گواه از همت و جهادی است که در دولت سیزدهم شده است.

خطیب زاده رسیدن رقم واردات واکسن تا هفته اول آبان به بیش از ۱۳۰ میلیون دوز را همت بی نظیر در دولت سیزدهم دانست که در کنار تولید پرافتخار داخلی، رقم تأمین واکسن را بسیار بیش از این خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: دوبرابر شدن سفارش خرید طی هفته‌های اول روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیش بینی و تأمین واکسن برای سنین زیر ۱۸ سال، شکسته شدن مکرر رکورد واردات هفتگی و ماهانه، و برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون، از جمله تحولات مربوط به واکسن در دولت سیزدهم بود که همه اقشار مردم با چشم خود شاهد آن بوده‌اند.

کد خبر 528855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.