عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ مهرماه

در این بسته خبری از برگزاری جشنواره هزار رنگ گرگان تا تاسیس سه سازمان جدید در گنبد کاووس و خط کشی معابر بیرجند را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نصب و جانمایی سردیس شهید عوض عزیزی

در راستای تکریم مقام والای شهدا، نصب و جانمایی سردیس شهید عوض عزیزی توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس انجام شد.

استمرار عملیات ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در حال انجام عملیات ضد عفونی ادارات و معابر عمومی شهر است.

خط کشی معابر شهری بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند به اجرای عملیات خط کشی معابر اصلی و فرعی شهر اشاره کرد و گفت: خط کشی معابر از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش مؤثری در کاهش سوانح رانندگی و ارتقا ایمنی و امنیت عبور و مرور شهروندان داشته و تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

هرس درختان شهری آستارا آغاز شده است

شایان ناصری، معاون خدمات شهری شهردار بندر آستارا از آغاز هرس و فرم دهی درختان این شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز این شهر ۹ مترمربع و مجموع فضای سبز شهری آستارا ۶۷ هکتار است که از این مقدار ۳۵ هکتار شامل پارک‌ها می‌شود.

توسعه شهری، اولویت شهرداری سقز

کامیل کریمیان، فرماندار سقز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز باید نوع نگرش خود را از فردگرایی، گروه گرایی و اختلافات نیابتی خارج کند و توسعه شهری را در اولویت کاری قرار دهد.

برگزاری مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته کودک در سنندج

به مناسبت هفته ملی کودک "حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی"، مراسم کاشت نهال به نام شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان بومی استان کردستان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در بوستان "کوچک ره ش" برگزار شد.

جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان برگزار می‌شود

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان اظهار کرد: شهر گرگان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به خصوص در زمینه جذب گردشگر و سرمایه گذار، به فعالیت‌های متعددی مبتنی بر معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهر احتیاج دارد که اجرای جشنواره پاییز هزاررنگ گامی مهم در راستای رسیدن به این هدف است.

بی توجهی به لایروبی رودخانه‌های خرم دره

قربان علی نقی‌لو، سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: بی‌توجهی به لایروبی رودخانه‌ها، زمینه‌ساز سیل‌های فاجعه‌بار است.

ایجاد سه سازمان جدید در شهرداری گنبد کاووس

سیدعلی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: مصوبه راه‌اندازی سه سازمان جدید در بدنه شهرداری توسط نهادهای شهرستانی و استانی اخذ شده و پس از تصویب در وزارت کشور تعداد سازمان‌های این شهرداری به پنج مورد افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 528833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.