نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کنم

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بنده ۹۶ سال سن دارم و از ۸۰ سال قبل ورزش را ترک نکرده ام و امروز هر چیزی که دارم از استمرار در ورزش است.

به گزارش ایمنا، آیت الله نوری همدانی روز پنجشنبه -۲۲ مهرماه- در دیدار سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با وی، اظهار کرد: بنده به دلیل پایبندی و استمرار بر ورزش هم اکنون از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان ۴۰ ساله را در خود احساس می‌کنم و پزشکان نیز اخیراً بر این مساله صحه گذاشته‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تغذیه سالم در بین جوانان گفت: بنده در برخی امور مانند کوهنوردی حاضر هستم با برخی جوانان امروزی مسابقه بگذارم.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در بین مردم، ادامه داد: ورزش اگر مستمر و مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان می‌شود و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت و سستی بدن می‌شود.

نوری همدانی با اشاره به اعتماد پیامبر گرامی اسلام (ص) به جوانان، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش‌های پیش روی آنها را از میان بردارد.

وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و علما، از پروژه سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان بازدید و با پیشکسوتان ورزشی و سمن‌های جوانان دیدار می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 528801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.