عضو جدید شورای اسلامی شهر کلاردشت تحلیف شد ‏

عضو جدید شورای اسلامی شهر کلاردشت پس از اعلام رای دیوان عدالت اداری تحلیف شد. ‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز پنح شنبه و با حضور فرماندار و دیگر اعضای شورای اسلامی کلاردشت، مراسم تحلیف فرهاد کریمایی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلاردشت که با رأی دیوان عدالت اداری به این شورا بازگشته است، برگزار شد.

کریمایی که به دلیل نامه هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور، از حضور در صحن شورا بازمانده بود، با رأی دیوان عدالت توانست به شورای کلاردشت بازگردد.

در این مراسم از زحمات سیامک باقریان در دوران حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش ایمنا همچنین منتخبین برکنار شده انتخابات شورای اسلامی شهرهای چالوس و نوشهر که با نامه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کشور پس از برگزاری انتخابات، از حضور در صحن شورای اسلامی این دو شهر باز ماندند، در دیوان عدالت اداری توانستند رأی به بازگشت خود به شورای شهرها را دریافت کنند.

در حالی چندی پیش و با تلاش هیأت نظارت بر انتخابات کشور تعدادی از منتخبین از ادامه حضور در پارلمان‌های شهری بازماندند در ادامه پیگیری این افراد برای احقاق حقوق خود، توانستند حکم جدیدی مبنی بر بلامشکل بودن تداوم نمایندگی‌شان در شورای شهر دریافت کنند.

در این میان، دو تن از اعضای شوراهای شهر چالوس و کلاردشت، صابر سام دلیری و فرهاد کریمایی در نهایت توانستند مجوز حضور مجدد در پارلمان شهری را دریافت کنند.

کد خبر 528760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.