ودیعه و اجاره مسکن ۴ هزار و ۳۶۰ خانوار تحت حمایت پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری، پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به چهار هزار و ۳۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات این نهاد در تأمین هزینه‌های ودیعه مسکن و اجاره بها، اظهار کرد: در سال جاری با هدف کاهش نگرانی‌های مددجویان در این زمینه، پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض به چهار هزار و ۳۶۰ خانوار تحت حمایت، پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۲ خانوار مددجو فاقد مسکن هستند، افزود: برای این مددجویان، به صورت ماهیانه و بلاعوض به طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان اجاره بهای مسکن پرداخت می‌شود، همچنین تسهیلات ودیعه مسکن نیز تا سقف مبلغ ۳۰ میلیون تومان به خانوارهای متقاضی ارائه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تأمین مسکن مددجویان است، گفت: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه، نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌رسان، گام‌های اساسی در کاهش مشکلات حوزه مسکن نیازمندان برداریم.

کد خبر 528749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.