اختلافی بین ذوب آهن و حدادی فرپیش نیامده/ قاسم در بازی با سپاهان از فوتبال خداحافظی می کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: حدادی فر کتباً اعلام کرده در دیدار با سپاهان که هفته چهارم لیگ برگزار می‌شود قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد و ما نیز در حال انجام روند اداری آن هستیم.

مرتضی یزدخواستی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص حواشی مربوط به خداحافظی قاسم حدادی فر از باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: نمی‌دانم چرا این موضوع آنقدر از سوی رسانه‌ها و برخی هواداران عجیب جلوه داده شده است! توافقی را با آقای حدادی فر انجام داده‌ایم و این توافق در حال انجام است. اینکه به این مسئله زیاد از حد دامن زده می‌شود جای سوال دارد.

وی ادامه داد: حتی پستی که از سوی صفحه رسمی قاسم حدادی فر منتشر شده طبق توافق کاپیتان باسابقه باشگاه ذوب آهن و ما بوده است. در واقع نه اختلافی بین ما و قاسم وجود دارد و نه حاشیه خاصی پیش آمده، اما یک عده از ماجرا بی‌خبر هستند و حواشی گوناگونی برای تیم در آستانه لیگ برتر ایجاد می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: دلیل اینکه هنوز باشگاه ذوب آهن در خصوص این حواشی موضع‌گیری نکرده این است که ما قصد داشتیم روز اداری شنبه در این خصوص بیانیه رسمی داشته باشیم و اعلام کنیم که هیچ اختلافی بین قاسم و باشگاه ذوب آهن وجود ندارد.

یزدخواستی ادامه داد: این را باید دوباره اعلام کنم، همانطور که قبل‌تر نیز در برنامه تلویزیونی اعلام کردم توافقاتی با حدادی فر داشته‌ایم و انشاالله روز شنبه نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: نتیجه این توافق شامل درخواست قاسم حدادی فر برای خداحافظی از فوتبال بوده است. این یعنی حدادی فر کتباً اعلام کرده در دیدار با سپاهان که هفته چهارم لیگ برگزار می‌شود قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد. ما نیز پس از دریافت این درخواست، کارهای اداری آن را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم و البته بخش دیگری از آن باقی مانده است و منتظر جواب سازمان لیگ فوتبال کشور هستیم. در واقع بعد از خداحافظی قاسم نیز او در مجموعه ذوب آهن خواهد بود و هیچ خداحافظی و ترک باشگاه از سوی او نداریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: نسل در نسل قاسم حدادی فر در باشگاه ذوب آهن بوده‌اند. حتی پدر او کارمند کارخانه ذوب آهن بوده و او نیز مدت‌هاست برای باشگاه و تیم ذوب آهن زحمت کشیده و این خداحافظی به معنی رفتن او از باشگاه نیست. این در حالی است که مشخص نیست چرا عده‌ای حواشی مختلفی را پیرامون تیم، حدادی فر و باشگاه ایجاد می‌کنند. آدم‌هایی که در گذشته علیه قاسم حدادی فر صحبت می‌کردند حالا کورکورانه حامی او شده‌اند، در حالی که خبر ندارند اصل ماجرا چگونه است.

وی در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر و لزوم حفظ آرامش باشگاه و تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: این روزها نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم با قدرت در لیگ بیست و یکم حاضر شویم. هواداران واقعی باشگاه بدانند یک تیم برای موفقیت نیاز به دور بودن از حواشی دارد. قاسم حدادی فر در باشگاه خواهد ماند اما طبق توافق او با ما قرار است بعد از طی شدن روند اداری از فوتبال خداحافظی کند. حتی مقدمات خداحافظی کاپیتان با سابقه باشگاه ذوب آهن در بازی با سپاهان در حال انجام شدن است و به زودی همه چیز اعلام می‌شود.

کد خبر 528739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.