مباشری: در مبلغ قراردادهای والیبال پیشرفتی نداشتیم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: حدود سه سال در تیم بانک سرمایه بودم که حاضرم همه چیز به عقب برگردد و با همان مبلغ قرارداد ببندم. متأسفانه در کشور ما مبلغ قراردادها تغییری نکرده ولی تورم بیشتر شده است، والیبال از نظر قراردادی ضرر کرده است و پیشرفتی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مباشری در رابطه با مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی نوجوان فداکار اظهار کرد: چند ماه است که تمرین می‌کنیم، در اوایل تمرینات برخی بازیکنان مصدومیت داشتند که به مرور زمان به تیم اضافه شدند؛ نیاز به چند بازی تدارکاتی خوب داشتیم که در تهران سه بازی انجام دادیم و در اصفهان سه تیم دیگر را دعوت کردیم تا مسابقه چهارجانبه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های چهارجانبه انتظار این عملکرد خوب را از تیم‌ها نداشتم زیرا سال گذشته ضعف داشتند اما برای امسال تیم خود را تقویت کردند. لیگ سختی پیش رو داریم، انتظار تماشاگران از والیبال اصفهان زیاد است و امیدوارم موفق ظاهر شویم. سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم و آسیب دیدگی یکی از بازیکنان به تیم لطمه زد.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه بازیکنان جوان در کنار بازیکنان بزرگ تجربه کسب می‌کنند، تصریح کرد: سپاهان ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که سرمربی تیم از همه بازیکنان استفاده می‌کند، زمانی که تیم در شرایط سخت باشد بازیکنان با تجربه را به زمین می‌فرستد و وقتی اختلاف امتیاز داشته باشیم جوانان را بازی می‌دهد تا تجربه کسب کنند.

مباشری در خصوص مبلغ قراردادهای لیگ والیبال، خاطر نشان کرد: حدود سه سال در تیم بانک سرمایه بودم؛ حاضرم همه چیز به عقب برگردد و من با همان مبلغ قرارداد ببندم. متأسفانه در کشور ما مبلغ قراردادها تغییری نکرده ولی تورم بیشتر شده است. به نظرم والیبال از نظر قراردادی ضرر کرده است و پیشرفتی نداشتیم.

کد خبر 528688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.