سیر تا پیاز خداحافظی قاسم حدادی فر

قاسم حدادی فر بعد از ۲۱ سال حضور در ذوب آهن از جمع گاندوها جدا شد. وی بعد از حضور مهدی تارتار با وجود آنکه با نظر این مربی با ذوب آهن یک فصل دیگر تمدید کرده بود اما نتوانست نظر سرمربی را در تمرینات این تیم جلب و از جمع ذوبی ها جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی فر بازیکن سابق تیم ذوب آهن پس از ۲۱ سال حضور در این تیم از جمع گاندو ها جدا شد، اما او پس از پایان فصل در لیست تارتار بود و حتی با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. حدادی فر حتی پس از تمدید قرار داد به خبرگزاری ایمنا گفت می‌خواهم یک فصل دیگر بجنگم و سپس از دنیای فوتبال خداحافظی کنم؛ اما به نظر می‌رسد اختلاف نظرهایی که او با مهدی تارتار در اردوی پیش فصل این تیم داشت این بازیکن را به سمت در خروجی باشگاه کشاند. در ادامه قصد داریم از ابتدای تمدید قرارداد این بازیکن تا لحظه انتشار پست خداحافظی وی را بررسی کنیم:

سکانس اول، تشکر و سلام به تارتار!

قاسم حدادی فر پس از اعلام لیست تمدیدی های سرمربی تازه وارد تیم در لیست وی قرار گرفت و پس از تمدید قرارداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: "ابتدا باید از همین تریبون از آقای تارتار تشکر کنم. ایشان نسبت به من لطف زیادی داشتند و از روزی که به اصفهان آمده‌اند با یکدیگر در ارتباط هستیم تا مسائل مختلف را حل و فصل کنیم. طبق تصمیمات کادر مدیریتی و آقای تارتار قرار است تا حد امکان جوانان با انگیزه به ذوب‌آهن بیایند البته چند نفری نیز باتجربه هستند اما مابقی در تیم‌های سابق خود به نظرم خیلی خوب کار کرده‌اند و امیدوارم بدانند در چه باشگاه بزرگی پا به توپ می‌شوند. ذوب‌آهن قدمت زیادی دارد و البته هواداران خیلی خوبی آن را حمایت می‌کنند، در ضمن از نظر امکانات و سازماندهی جز تیم‌های برتر کشور است و ان‌شاءالله آن‌ها بتوانند هر چه زودتر خود را با شرایط باشگاه وفق دهند و بدانند در چه باشگاه بزرگی هستند تا روز به روز علاوه بر پیشرفت خودشان و شاهد موفقیت ذوب‌آهن باشیم."

وی حتی در خصوص تمدید قرارداد یک‌ساله با ذوب آهن گفت: "قراردادم را به مدت یک سال دیگر تمدید کردم. خیلی خوشحالم که می‌توانم یک سال دیگر پیراهن مقدس ذوب‌آهن که برایم بسیار ارزشمند است را بر تن کنم. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و هر جا هم احساس کردم بودن در تیم نمی‌تواند باری از روی آن بردارد و در چارچوب مسئولیتم ایفای وظیفه کنم مطمئن باشید مستطیل سبز را کنار می‌گذارم. اما در این مدت تمام توانم را برای بازگشت به میدان انجام داده‌ام و با شروع تمرینات تیم به جمع بازیکنان اضافه خواهم شد. "

در ادامه اما حدادی فر از افرادی گفت که دوست نداشتند او برای ذوب آهن به میدان برود و در واقع منتظر خداحافظی وی بوده‌اند: "هواداران خیلی دوست داشتند در اینجا بمانم و محبت آنها قابل جبران نیست. در این مدت که قراردادم تمدید نشده بود محبت‌های زیادی از سوی آنها به من شد و از آنها بسیار سپاسگزارم؛ البته بعضی آدم‌ها هم دوست نداشتند که این اتفاق بیفتد اما تمام تلاش را می‌کنم که در زمین به آنها ثابت کنم می‌توانم هنوز هم خوب فوتبال بازی کنم و به ذوب‌آهن کمک کنم. "

سیر تا پیاز خداحافظی قاسم حدادی فر

سکانس دوم؛ اختلاف نظر با سرمربی و غیبت در اردوی تیم

بعد از شروع تمرینات ذوب آهن در یکی از جلسات تمرینی ذوب آهن، مهدی تارتار از کاپیتان تیمش می‌خواهد تا میزان دوندگی‌اش را به اندازه بازیکنان جوان بالا ببرد و به اندازه آنها آماده باشد و اگر چنین شرایطی را ندارد، تارتار حاضر است اسم او را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیمش به باشگاه اعلام کند.

این صحبت‌های سرمربی ذوب آهن باعث ناراحتی حدادی‌فر شده است و از دید برخی نزدیکان آن دو ماجرای به وجود آمده بین کاپیتان و سرمربی تیمشان، چیزی جز سوءتفاهم نیست. آنها در تلاش بودند تا هر چه زودتر این ماجرا را حل کنند و حدادی‌فر در تمرینات تیمش شرکت کند.

سکانس سوم؛ حدادی فر خودش باید تصمیم بگیرد!

مهدی تارتار در بین اختلاف نظر با قاسم حدادی فر در مورد وضعیت این بازیکن توضیح داد و به نوعی توپ را در زمین قاسم انداخت: "در مورد قاسم حدادی‌فر مشکل خاصی وجود ندارد. او به خاطر شرایط سنی که دارد و آسیب‌دیدگی‌ای که اخیراً داشته است وضعیت خاصی دارد. من تصمیم را بر عهده او گذاشتم و گفتم اگر می‌خواهد پا به پای جوان‌های ما بجنگد از او استقبال می‌کنیم و اگر هم دوست دارد می‌تواند در کادر فنی کنار ما باشد و به تیم کمک کند و من منتظر تصمیم او هستم."

در واقع با این صحبت‌ها توپ در زمین حدادی فر افتاد تا اگر می‌خواهد تلاش کند و خود را در بین همه بازیکنان تیم نشان دهد یا اینکه برخلاف میلش به کادر فنی تیم در لیگ بیست و یکم اضافه شود.

سکانس چهارم؛ تارتار فرافکنی می‌کند!

پس از اظهارات مهدی تارتار قاسم حدادی فر نیز در گفت‌وگویی به نوعی سرمربی ذوب آهن را به فرافکنی متهم کرد. او در بخشی از گفت‌وگوی خود گفت: "من معتقدم آقای تارتار فرافکنی می‌کند و می‌خواهد توپ را به زمین من بیندازد. در دورانی که فوتبال بازی کرده‌ام همیشه یاد گرفته‌ام که در زمین مسابقه بجنگم و هیچ ترسی از این بابت ندارم. "

وی ادامه داد: "در این سال‌ها با مصدومیت‌های سنگینی هم مواجه شدم اما خیلی خوب جنگیدم و بهتر از گذشته برگشتم. چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی همیشه جنگیدن را خوب بلد بودم ولی مثل اینکه آقای تارتار می‌خواهد برخی از مسائل را پنهان کند یا اینکه حقایق را نگوید. "

حدادی‌فر حتی به این موضوع اشاره کرد که تنها در خصوص این صحبت‌های تارتار موضع می‌گیرد و گفت: "من که همه مسائل را می‌دانم ولی فقط در مورد صحبت‌های ایشان خواستم حرف بزنم تا مسئله مبهمی باقی نماند. در ضمن نمی‌دانم چرا زمانی که می‌خواستم قرارداد امضا کنم آقای تارتار این صحبت‌ها را انجام نداد. در حال حاضر شرایط بدنی من بسیار خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برم و می‌توانم به زودی آماده بازی شوم. فکر می‌کنم صحبت‌هایی که سرمربی ذوب آهن انجام داده یک نوع فرافکنی است و باز هم تاکید می‌کنم هیچ مشکلی بابت جنگیدن و رقابت ندارم و این را در گذشته هم ثابت کرده‌ام. "

او حتی روزهای پس از این حواشی پستی را در فضای مجازی منتشر کرد و به نوعی به سرمربی تیم کنایه‌ای زد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

سیر تا پیاز خداحافظی قاسم حدادی فر

سکانس پنجم؛ هواداران نگران نباشند، همه چیز حل و فصل می‌شود!

پس از بروز این اختلافات مرتضی یزدخواستی رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و فرشاد دادفر سرپرست تازه وارد ذوب آهن وعده دادند مشکلات پیش آمده برطرف می‌شوند. حتی دادفر در بدو ورود به باشگاه و در خصوص اختلافات حدادی فر و تارتار به خبرنگار ایمنا گفت: "روزهای اخیر در شهر مشهد و در مسابقات لیگ دومیدانی حضور داشتم و در این زمینه اطلاعات لازم را ندارم. روزهای آینده مطمئناً برای حل شدن اختلافات احتمالی تلاش می‌کنم. البته این را باید بگویم که مشکل خاصی نیست و قاسم حدادی فر فرزند ذوب آهن است و همه مسائل پیش آمده حل خواهد شد. "

یزد خواستی رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن نیز در گفت‌وگویی عنوان کرد: "اختلاف نظر وجود دارد اما در مجموعه باشگاه هیچ اختلافی نیست. شاید حساسیت یا توجه زیاد به این موضوع به وجود آمده است. محرم نویدکیا در سپاهان و در این دوره قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن کسانی هستند که جایی غیر از این تیم خودشان بازی نکردند. حدادی‌فر بسیار با اخلاق و بی حاشیه است. همه کارکنان کارخانه و هواداران به او علاقه‌مند هستند. حدادی‌فر فرزند ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن حدود ۱۲۰ هزار بیمه شده دارد که برای جامعه هدف ما کفایت می‌کنند. هیچ نکته‌ای که نشان از اختلاف باشد وجود ندارد. "

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه در نهایت این موضوع چه راه‌حلی به دنبال خواهد داشت؟ گفت: "از بدشانسی این موضوع با تعطیلی دوشنبه و سه شنبه و همچنین تغییرات باشگاه همراه شد. حدادی‌فر تا قبل از بحث تغییرات مدیریتی به باشگاه رفت و صحبت کرد، تارتار هم اظهار نظر فنی خودش را داشت. حدادی فر دیروز در دفتر من بود. حدود یک ساعت به خوبی صحبت کردیم و از اتاق خارج شد. موضوعی بین من و او در حال رد و بدل شدن است و قرار است باشگاه این موضوع را حل کند، هواداران نگران نباشند. حدادی فر اواخر فصل قبل هم مشکلاتی برایش به وجود آمد، باشگاه او را همراهی کرد و به دنبال درمان رفت. اصلاً جای نگرانی نیست و قرار نیست این اتفاق در شهر ما بیفتد. "

اما با وجود قول‌هایی که مدیران این تیم به هواداران و رسانه دادند در نهایت قاسم حدادی فر در تمرینات این تیم حاضر نشد و به دومین اردوی ذوب آهن در تهران اضافه نشد.

سکانس پایانی؛ خداحافظی ناگهانی با ذوب آهن!

حدادی فر که از چندی قبل با مهدی تارتار سرمربی ذوبی‌ها به اختلاف خورده بود، صحبت‌هایی را با مدیران باشگاه در این خصوص انجام داد، اما سرانجام این موضوعات به نتیجه نرسید و این بازیکن باسابقه از ذوب‌آهن جدا شد.
کاپیتان سابق ذوبی ها که مشخص است از برخی مسائل دلخور است در پستی اینستاگرامی خداحافظی‌اش را اعلام کرده است. او تاریخ شروع و پایان فعالیتش در ذوب‌آهن را نوشته که جالب توجه است. حدادی فر اعلام کرده که از سال ۱۳۶۹ در ذوب‌آهن حضور داشته و ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ از این تیم بعد از ۲۱ سال جدا شده است.
این بازیکن باتجربه ضمن خداحافظی از هواداران ذوب‌آهن روی عکسی که لوگوی باشگاه را بوسیده، نوشته است: «بوسه من نه دروغ بود، نه گزاف. خداحافظی‌ای شعر شب‌های روشن…»

سیر تا پیاز خداحافظی قاسم حدادی فر

کد خبر 528560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.