پوگبا و تصمیم سختی که باید گرفته شود!

هافبک فرانسوی و فعلی منچستر یونایتد به یکی از هدف‌های جذاب نقل و انتقالات تابستان سال آینده فوتبال اروپا برای تیم های بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یکی از بازیکنانی است که باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال را خواهان خودش می‌بیند و احتمال نقل مکان او در تابستان سال آینده وجود دارد.

در پایان فصل جاری قرارداد پوگبا با منچستر یونایتد به پایان می‌رسد و تمدید آن هنوز انجام نشده است. همین مسئله پوگبا را به یک هدف عالی و فوق‌العاده در بازار تابستانی نقل انتقالاتی آینده تبدیل کرده است.

پوگبا همیشه به نزدیکانش گفته است که علاقه به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد. دستمزد فعلی او در یونایتد سالانه ۱۵ میلیون یورو است و این دستمزد کاملاً مناسب رختکن مادرید خواهد بود؛ چرا که بدون برهم زدن تعادل مالی این باشگاه، پوگبا به یکی از بیشترین حقوق بگیرهای سفیدپوشان تبدیل می‌شود.

سال ۲۰۱۹ بود که با اصرار زیزو این انتقال در شرف محقق شدن بود، اما بخاطر رابطه بسیار بد سران رئال و رایولا که یادگاری‌ای از ۲۰۱۶ بود، این انتقال منتفی شد. البته حالا رایولا و مادرید به رابطه صلح آمیزی رسیده‌اند، چرا که دو نفر از موکل‌های رایولا (هالند و پوگبا) اهداف مادرید در بازار نقل و انتقالات هستند.

از طرفی تیم فوتبال بارسلونا هم که خوان لاپورتا را از تابستان امسال بالای سر خود به عنوان رئیس می‌بیند، در تلاش است تا با وجود ضررهای ناشی از دوران پاندمی کرونا تیمش را با استفاده از بیرون کردن بازیکنان کم اثر و کاهش حقوق‌ها و تکیه به مدرسه فوتبال لاماسیا؛ بازسازی کند.

آبی اناری‌ها با رد کردن لیونل مسی، سوارز و گریزمان؛ به دنبال رد کردن دمبله، کوتینیو و امتیتی هستند و در عین حال هم پول خوبی برای غلبه بر مشکلات و خریدن بازیکن در بازار نقل و انتقالات ذخیره کرده‌اند. آنها فعلاً مجبور هستند بازیکنانی که در بازار رایگان هستند را جذب کنند.

با توجه به رابطه خوب لاپورتا با مدیر برنامه‌های پوگبا و رایگان بودن این ستاره در تابستان (در صورت تمدید نکردن با منچستر) آبی اناری‌ها شدیداً خواهان بازیکن فرانسوی هستند تا به صورت رایگان به اردوگاه کاتالان‌ها بپیوندد. البته این را هم باید در نظر داشت که با وجود رئال مادرید که پرز کارکشته را به عنوان رئیس دارد، پیوستن پوگبا به بارسلونا کار بسیار سختی است.

در این بین؛ پاری سن ژرمن هم پوگبا را زیر نظر دارد. این تیم که ترکیب فوق‌العاده‌ای از فوق ستاره‌هایی مثل مسی، نیمار، امباپه و راموس را در اختیار دارد، نشان داده که با پول می‌تواند هر بازیکنی را که روی او دست گذاشته را به چنگ بیاورد.

سال آینده جنگ بر سر ستاره‌های دنیای فوتبال مثل امباپه، هالند و پوگبا بسیار داغ خواهد بود. پاریس با پول و بارسا و رئال با توجه به سابقه درخشان خود، به سراغ پوگبا می‌روند. انتخاب با خود او است که کدام تیم را برای درخشش در آستانه جام جهانی قطر انتخاب کند.

البته فعلاً در خصوص سرنوشت بازیکنان بزرگ نمی‌توان قضاوت کرد. پوگبا از شروع این فصل که لیگ برتر را با پوکر آغاز کرد، به درخشش خود ادامه داده است. او شاید با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از یونایتد روبه‌رو شود و حتی قراردادش را بدون توجه به بارسلونا، رئال مادرید و پاری سن ژمن، با شیاطین سرخ تمدید کند.

کد خبر 528558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.