روند توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری توسعه‌ای با حضور وحیدی بررسی شد

وضعیت اجرای تصویب‌نامه هیات وزیران درباره توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری توسعه‌ای در شرق و غرب کشور با حضور وزیر کشور بررسی و اصلاحات مد نظر اعضا، مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با حضور اعضای کشوری و لشکری این شورا در محل وزارت کشور به استانداران دستور داد پیشنهادهای استان‌ها برای بازنگری و تکمیل تصویب نامه توسعه و تسهیل سرمایه گذاری توسعه‌ای در شرق و غرب کشور را ارائه تا در دبیرخانه شورا تجمیع و برای تصویب به هیأت وزیران ابلاغ شود.

در این نشست تجهیز مبادی ورودی و خروجی شرق کشور به تجهیزات بازرسی ایکس ری خودرویی سبک و سنگین مورد آسیب شناسی قرار گرفت.

وحیدی رئیس شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور پس از استماع گزارش جلسه دستور برگزاری جلسه مشترکی با دستگاه‌های ذی‌ربط به طور عاجل طبق زمان بندی مشخصی داد تا مشکلات موجود در این زمینه رفع شود.

این نشست شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با حضور اعضای کشوری و لشکری این شورا به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ استانداران سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از شرایط استان‌های خود بر استقرار امنیت کامل در این مناطق بر بستر سازی مناسب‌تر بر تسهیل سرمایه گذاری تاکید کردند.

کد خبر 528534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.