بهسازی خیابان های مشکین دشت/ شهروندان در نگهداشت شهر کوشا باشند

شهردار مشکین دشت از بهسازی خیابان های این شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و جلب رضایتمندی آنان انجام می‌شود.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بارندگی‌های پیش رو در فصل پاییز و زمستان اظهار کرد: با توجه به این موضوع پاکسازی و ساماندهی نهرها، مسیل‌ها و کانال‌های آب شهر مشکین دشت در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: شهروندان در حفظ و نگهداشت شهر کوشا باشند تا شاهد آب گرفتگی هنگام بارندگی نباشیم. همکاری شهروندان در نگهداشت شهر موجب کاهش هزینه‌های شهرداری و ارتقای خدمات رسانی و اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

شهردار مشکین دشت از اجرای پروژه جدول‌گذاری معابر سطح شهر خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و جلب رضایتمندی آنان انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات جدول گذاری و بهسازی معابر را در دستور کار قرار داد.

شهردار مشکین دشت خاطرنشان کرد: در این راستا، عملیات جدول‌گذاری کوچه‌های شقایق ۱۹، ۲۱ و کوچه‌های نسیم دو و سه و فرعی‌های آن واقع در خیابان شهید صبری و دیگر معابر سطح شهر بر اساس اولویت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و جلب رضایت آنان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 528485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.