بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهروندان

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، محمد جواد رجائیان با بیان این خبر اظهار کرد: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست مخصوصاً بعد از شیوع ویروس کرونا که این ضرورت شدت پیدا کرده است.

وی افزود: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در این راستا یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می‌گیرد، تصریح کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می‌توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده‌سازی شده است.

رجائیان خاطرنشان کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان‌های آنلاین در ارتباط باشند.

وی اضافه کرد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه‌های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و در این درگاه بارگذاری شده است.

کد خبر 528396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.