زاکانی برای نبود نماینده حقوقی در دعاوی شهرداری تذکر گرفت

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران به نبود نمایندگان حقوقی مدیریت شهری در دعوای شهرداری تذکر داد و خواستار تنفیض اختیارات شهردار در این رابطه داد و درخواست کرد به طور موقت هم شده این اختیارات تنفیض شود .

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز (سه شنبه طی تذکری به عدم امکان حضور نمایندگان شهرداری در دادگاه‌های حقوقی تذکر داد و اظهار کرد: اتفاقی که افتاده شهردار تهران وظایف خود در خصوص حضور در دادگاه‌های شهرداری تنفیذ نکرده و نمایندگان ما در اداره کل حقوقی نمی‌توانند در دادگاه‌ها حاضر شوند. به همین دلیل درخواست می‌کنیم حتی به طور موقت هم که شده این حق از سوی شهردار تفویض شود تا بتوانیم در دعوای حقوقی حضور پیدا کنیم.

چمران در واکنش به تذکر اقراریان گفت: هرکسی تا آخرین لحظه‌ای که در هر سمتی هست وظیفه دارد وظایف خود را به خوبی انجام دهد و اینکه ممکن است عوض بشود یا نه دلیل نمی‌شود که کارها را رها کنند. از بدو ورود به شورا مسأله قضائی را به سرعت دنبال کردیم تا حتی یک پرونده جا نماند، بنابراین از همه مسیولین در شهرداری می‌خواهیم وظایف خود را به بهترین وجه تا لحظه آخر و به عنوان یک امانت الهی انجام دهند.

کد خبر 528294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.