دستگاه تصفیه‌کننده هوا شیائومی Mijia Air Purifier 4 Lite عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia Air Purifier 4 Lite در بازار چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته دستگاه تصفیه هوا Mijia Air Purifier 4 Pro را عرضه کرد؛ اخیراً نیز نسخه مینی همان مدل به نام Mijia Air Purifier 4 Lite را با قیمت ۱۰۸ دلار در بازار چین عرضه کرده است؛ البته در حال حاضر محصول جدید شرکت شیائومی با قیمت ۹۳ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia Air Purifier 4 Lite دارای طراحی مستطیل شکل است و زمانی که روی زمین قرار می‌گیرد فضایی به اندازه یک برگه A4 را اشغال می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول برای محیطی به ابعاد ۴۵ * ۲۶ متر مربع مناسب است، صدای تولید شده آن نیز کمتر از ۳۵.۸ دسی بل است. صفحه نمایش LED تعبیه شده بر دستگاه ذکر شده اطلاعات مهم مانند غلظت ذرات معلق در محیط را به کاربران نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه دستگاه تصفیه کننده هوا جدید شیائومی این است که قادر است در هر دقیقه شش هزار و ۳۳۰ لیتر هوای تازه را با سرعت بالا فراهم کند. علاوه بر این، ۹۹.۹۹ درصد ضد باکتری است و می‌تواند به منظور حفظ سلامتی کاربران باکتری‌های موجود در فضا را غیرفعال کند. دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia Air Purifier 4 Lite همانند دیگر محصولات هوشمند شرکت شیائومی از برنامه Mijia App پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند از طریق گوشی هوشمند آن را کنترل کنند. علاوه بر این، محصول ذکر شده از دستیار صوتی هوشمند XiaoAI نیز پشتیبانی می‌کند و فرامین کاربران را از این طریق اجرا می‌کند.

کد خبر 528277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.