استخدام پلیس‌های غیر بومی در اتریش برای افزایش همبستگی

اداره پلیس محلی وین اتریش، استخدام نیروهای غیربومی مهاجر را فرصتی برای افزایش اثربخشی تاکتیکی اجرای قانون و همچنین همبستگی اجتماعی می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وین کمپین جدیدی را با عنوان "وین شما را می‌خواهد! " با هدف جذب افراد مهاجر به اداره پلیس شهر به راه انداخته است. پلیس وین و سازمان همبستگی این شهر از سال ۲۰۰۷ همکاری مشترکی در زمینه افزایش تنوع در نیروهای پلیس داشته‌اند.

دلیل این ایده این است که وقتی جوامع متشکل از اقلیت‌های مختلفی باشد، انتخاب عوامل اجرایی و نظارتی از بین این جمعیت‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی را بر نوع مدیریت شهر بر جای بگذارد چرا که بینش فرهنگی مشترک در این رابطه باعث برقراری ارتباط با شهروندان می‌شود.

پلیس وین در حال حاضر به دنبال استخدام حدود ۶۰۰ نفر با پیشینه مهاجرتی است چرا که ۶۶۰ هزار غیر اتریشی در این شهر زندگی می‌کند؛ کشور تولد متقاضیان تا زمانی که تابعیت اتریش را داشته باشند، عامل تعیین کننده نخواهد بود.

علاوه بر این، پلیس آمادگی جسمانی، تسلط به زبان آلمانی و مهارت‌های ریاضی را در طی مراحل پذیرش مورد سنجش قرار می‌دهد. پس از تکمیل مراحل، داوطلبان یک برنامه آموزشی دو ساله پلیس را برای ورود به این اداره پشت سر می‌گذارند.

کریستوف ویدرکهر، معاون شهردار و مشاور شورای شهر در امور همبستگی توضیح داد که وجود پلیس از ملیت‌های متفاوت نقش مؤثری در همزیستی موفق در شهر دار، زیرا تجربیات متفاوتی از شهر دارند و می‌توانند با مهارت‌های زبانی متنوع در امور مربوطه مشارکت کنند.

مسئولان این شهر بر این باورند که همه گروه‌های جمعیتی باید نماینده‌ای از خود را در نیروی پلیس ببینند. علاوه بر این، از نظر تاکتیکی نیز مزیت‌هایی نظیر پیشگیری از وقوع جرم در مناطق خاصی از شهر و همچنین ارتباط با گروه‌های جمعیتی برای کشف سرنخ به عنوان علل استخدام نیروهای غیر بومی عنوان شده است.

استخدام پلیس‌های غیر بومی در اتریش برای افزایش همبستگی

کد خبر 528149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.