نظرات مردم در برگزاری جشنواره کودک سال‌های آینده اعمال می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بلافاصله پس از اتمام سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به بررسی نظرات شهروندان می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را رصد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا منوچهر مهروی‌پور ظهر امروز (دوشنبه) در یک برنامه زنده رادیویی با اشاره به سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: شورا به بردن جشنواره به دل محلات حاشیه شهر اصفهان جهت استفاده تمام کودکان و نوجوان از این جشنواره تاکید کرده بود که این اتفاق در جریان جشنواره امسال رخ داد.

وی افزود: طبیعی است که برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوانان مانند هر رویداد دیگری همراه با انتقادات و پیشنهادات خواهد بود بنابراین بلافاصله پس از اتمام جشنواره به بررسی نظرات شهروندان می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف جشنواره سی و چهارم را رصد خواهیم کرد تا جشنواره در سال‌های بعدی با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات مردم برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شورای شهر بر مهارت آموزی خانواده و کودک و شفاف سازی هزینه‌ها در جریان برگزاری جشنواره تاکید داشته و به دنبال تبدیل این هزینه به سرمایه برای ارتقای وضعیت فرهنگی شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن جشنواره گزارشی را از کارناوال‌های پخش فیلم که به مناطق کم برخوردار رفته‌اند، ارائه خواهیم داد.

کد خبر 528082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.