شهرداری به مناطق کم برخوردار توجه ویژه دارد

مشاور شهردار قم گفت: شهرداری قم با تمام نیرو و قدرت در جهت توسعه پایدار شهر درحرکت است، اما رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از توان شهرداری خارج بوده و باید دولت نگاهی ویژه به توسعه شهر قم داشته باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات مناطق کم برخوردار، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات رفاهی و تفریحی در سطح شهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شخصی و رسالت‌های شهرداری قم است.

وی با اشاره به منابع درآمدی شهرداری و جایگاه شهروندان، افزود: اکثر درآمد شهرداری از شهروندان بوده و باید با توجه به مطالبه مردم و صلاحدید شهروندان این بودجه هزینه شده و تمام شهر و شهروندان به‌صورت عادلانه از خدمات برخوردار شوند.

مشاور شهردار قم تصریح کرد: بدون حمایت شهروندان، امکان اجرای هیچ پروژه‌ای در سطح شهر نبوده و امروز ما نیازمند کسب رضایت شهروندان هستیم تا بتوانیم پروژه‌ای هرچند کوچک را در شهر اجرا کنیم.

طلایی به وضعیت اقتصادی کشور و نداشتن کارایی شهرداری‌های کل کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شهرداری قم جز معدود شهرداری‌هایی است که با همه مشکلات، پروژه‌های عمرانی خود را اجرا کرده و راکد نمانده که این اقدام نتیجه حمایت شهروندان از شهرداری است.

وی مدیریت و درایت تیم مستقر در شهرداری قم را قابل‌تقدیر دانست و تاکید کرد: امروز شهرداری قم با تمام نیرو و قدرت در جهت توسعه پایدار شهر به‌خصوص در مناطق کم برخوردار درحرکت است، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به نگاهی کلان و ملی است.

مشاور شهردار قم با یادآوری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به شهر قم گفت: حل همه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از توان شهرداری خارج بوده و باید دولت نگاهی ویژه به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر قم داشته باشد.

طلایی افزود: امروز شاهد تغییرات زیادی در مناطق کم برخوردار هستیم، اما تا رسیدن به شرایط مطلوب راه زیاد داشته و امیدواریم بتوانیم با همراهی شهروندان قدم‌های مؤثری در این حوزه برداریم.

کد خبر 528062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.