رقم گل خوردن فانتزی هواداران رئال در تیم ملی فرانسه

مدت هاست که هواداران باشگاه رئال مادرید در سراسر دنیا منتظر هستند تا بتوانند حضور کیلیان امباپه در لباس این تیم را ببینند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گلزنی، درخشش و پوشیدن لباس سفید چیزی است که هواداران فوتبال ممکن است به زودی به آن عادت کنند و امباپه و کریم بنزما می‌توانند در آینده هم در رقابت‌های ملی و هم در بازی‌های باشگاهی هم تیمی باشند.

در حالی که فرانسه روز گذشته موفق شد قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود، بسیاری از هواداران رئال مادرید از این موفقیت خروس‌ها بسیار راضی بودند. کریم بنزما روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا محسوب می‌شود. از سوی دیگر، مادریدی‌ها امیدوارند تا زوج او و امباپه در تیم ملی فرانسه در رئال مادرید نیز شکل بگیرد.

بنزما که در این فصل ۹ گل و ۷ پاس گل با مادریدی‌ها در لالیگا داشته است در پاسخ به این سوال که آیا شب رویایی را سپری کرده، پاسخ داد: در سطح تیمی و شخصی، بله. من واقعاً می‌خواستم با فرانسه جام را تصاحب کنم اما قهرمانی کار ساده‌ای نبود.

امباپه، در عین حال که تلاش زیادی در یورو ۲۰۲۰ انجام داد، اما با کمی ناامیدی پا به این مسابقات گذاشت. او در یورو آنطور که باید عمل نکرد و مورد انتقاد برخی از افراد قرار گرفت. این در حالی است که ستاره سابق موناکو و فعلی پی اس جی با گل سرنوشت ساز خود در فینال لیگ ملت‌ها، موفق شد تیم ملی کشورش را به قهرمانی برساند.

رئال مادرید و پرز امیدوار هستند تا بتوانند بالاخره در پایان فصل کیلیان امباپه را به صورت یک بازیکن آزاد جذب کنند. قرارداد او با پاری سن ژرمن در انتهای سال فوتبالی به پایان خواهد رسید و رئال مادرید که تا این لحظه، حقیقتاً هیچگاه جایگاه رونالدو را پر نکرده است، می‌تواند امیدوار باشد تا خلأ موجود را با بازیکن توانمندی چون امباپه پر کند.

کد خبر 528054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.