سقوط جرثقیل روی یک خودروی پارک شده حادثه آفرید+ عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده در کنار خیابان و شبکه برق شهری خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عصر روز گذشته حادثه سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده در کنار خیابان و شبکه برق شهری در محدوده خیابان منوچهری به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل در هنگام کار دچار حادثه شده و بر روی خودروی سواری، شبکه برق، درختان و دیوار ساختمان مجاور سقوط کرد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره پنج (پل بزرگمهر)، یک (خیابان مطهری)، هشت (خیابان آتشگاه) در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و محل را ایمن‌سازی کردند.

سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده حادثه آفرید+عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: لازم است کاربران ماشین آلات ساختمانی و صنعتی در هنگام کار کلیه موارد ایمنی را مدنظر قرار داده و از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بخواهند.

وی ادامه داد: در دو روز گذشته این دومین سقوط خودروی سنگین بوده است. در این حادثه افسران کشیک اکیپ نجات در ارتفاع سازمان نیز حضور داشتند.

انفجار توأم با حریق در اتاق نگهبانی

کاوه آهنگران در مورد حادثه دیگری اظهار کرد: در ساعت یک بامداد امروز انفجار توأم با حریق اتاق نگهبانی یک ساختمان در حال احداث به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در شهرک ولیعصر رخ داد که ایستگاه شماره سه به محل اعزام شد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه دست یک نگهبان تبعه افغان دچار سوختگی شد.

سقوط جرثقیل بر روی یک خودروی پارک شده حادثه آفرید+عکس

کد خبر 528038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.