برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری به‌ مناسبت هفته ملی کودک

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار "حال خوش کودک، رنگ خوش زندگی" از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان و توجه به حقوق شهروندی کودکان، تقویت خلاقیت، نشاط و حفظ سلامت آن‌ها در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشاط‌بخشی به آینده‌سازان از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت در هفته کودک است، افزود: مشاوره رایگان در حوزه مسائل کودک، مسابقه نقاشی با عنوان "شهر ایده آل من"، مسابقه کتابخوانی کودکان و مسابقه قرآن‌خوانی ویژه کودکان هفت تا ۱۲ سال، عضویت رایگان کودکان در کتابخانه فرهنگسراها و دیدار و گفتگو با کودکان عضو خانه مادر و کودک از جمله برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری تبریز به‌مناسبت هفته ملی کودک است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد: برپایی نمایشگاه ویژه کودک، ساخت کلیپ و طراحی پوستر با موضوع کودک، برپایی جشن‌های کودک با محوریت آموزش‌های شهروندی و مسابقات مختلف هنری و مجازی از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در هفته ملی کودک است.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: در راستای تحقق اهداف شعار این هفته، برنامه‌های گسترده، جذاب و متنوعی تدارک دیده شده است که با مشارکت شهرداری تبریز و دستگاه‌های عضو ستاد هفته ملی کودک برگزار خواهد شد.

کد خبر 528001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.