آموزش فرهنگ شهروندی در حاشیه جشن روز جهانی کودک

معاون امور اجتماعی و شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز گفت: به دنبال آموزش شهروندی و ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان و خانواده‌ها، برنامه جشن روز جهانی کودک با حضور پرشور کودکان و خانواده‌های آنان در محل پارک بانوان برگزار شد.

علی مولایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود، برای بزرگداشت روز جهانی کودک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تعدادی دانش‌آموز پنج تا هشت سال مدارس اهواز به همراه والدین دعوت به عمل آمد تا در جشن این روز شرکت کنند، در این مراسم از مجری برنامه کودک سیمای خوزستان دعوت به عمل آمد تا با اجرای برنامه‌های شاد محیطی بانشاط برای کودکان اهوازی فراهم شود.

وی افزود: برای ایجاد هیجان میان کودکان یک مسابقه نقاشی برای آنها برگزار و به طرح‌های برتر جوایزی اهدا شد.

معاون امور اجتماعی و شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز تصریح کرد: علاوه بر برگزاری جشن، برای مشاوره به صورت مداوم با دانش‌آموزان و خانواده‌ها در ارتباط هستیم. در این راستا در حاشیه برگزاری جشن تعدادی غرفه برای آموزش آنان و خانواده‌هایشان تدارک دیده شد به طور مثال در غرفه آتش نشانی مسائل و نکات ایمنی برای پیشگیری از حادثه آموزش داده شد.

مولایی خاطرنشان کرد: در سایر غرفه‌ها مانند غرفه سلامت مسائل بهداشتی، غرفه مشاوره تغذیه و غرفه مشاوره خانواده برای آموزش خانواده‌ها و غرفه راهنمایی و رانندگی برای آموزش مسائل راهنمایی و رانندگی به کودکان و همیاران پلیس تدارک دیده شد.

کد خبر 527997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.