توقف پونفرادینا در غیاب عابدزاده

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در جریان تساوی تیمش برابر سوسیداد B به تساوی رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نُهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را برخلاف چهار مسابقه اخیرش در ترکیب و فهرست بازی نداشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه رئال آرنا مقابل تیم رده پانزدهمی سوسیداد B قرار گرفت.

یاران عابدزاده که در دو دیدار هفته قبل یک شکست و یک تساوی داشتند، امروز هم در کسب پیروزی ناکام بودند و در دیدار خارج از خانه مقابل سوسیداد B متوقف شدند.

رئال سوسیداد B در دقیقه ۵ این مسابقه دروازه‌بان خود را بخاطر اخراج از زمین از دست داد و پونفرادینا نیز در نیمه اول با اخراج مهاجم نوک خود مواجه شد تا هر دو تیم با یک بازیکن کمتر این بازی را به اتمام رسانند.

تیم فوتبال پونفرادینا در روزی که می‌توانست با کسب پیروزی به رده دوم لالیگا ۲ اسپانیا صعود کند، با نتیجه یک بر یک در خانه رئال سوسیداد متوقف شد تا ۱۷ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در این فصل هفت بار در لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفته، در مسابقه امروز مقابل رئال سوسیداد بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی جزو لیست تیمش نبود.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 527928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.